Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe hardt i venstre rumpeballe

Anbefalte innlegg

Hei. (gutt 16)

Da jeg våkna idag klødde det litt på ræva, føltes nesten som en vanlig kvise var der. Det klør ikke akkurat, men jeg kjenner at den er der. en bitteliten slags kul eller hevelese på venstre rumpeballe. den er ikke i anusen, men den er helt nederst på venstre side. Du vet der hvor rumpa slutter, slags område mellom anus og skrotum, et slags hjørne, der er det, en bitteliten svelling. føles hardt inni og. Blir litt bekymret, kan det være noe ille, eller kan det være et bitt av et insekt ellernoe?

Den er er liksom hard å ta på, som om det er en myk kule som er under huden. ikke steinhard, men hard.

:S Anonym poster: 1e30f2c5a34a2ac95716c667c027354c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Hemoroider kanskje?

Hadde det vært lår/armer så syntes jeg beskrivesen din minner om fett-klumper. Har selv ganske mange av de på armer/lår/rundtomkring. Er du urolig for hva det kan være, gå til legen, de har garantert sett det før og du slipper å bekymre deg :)

Anonym poster: 8e18ed4dc84b00cc6f54f41d2d84f19d Anonym poster: 8e18ed4dc84b00cc6f54f41d2d84f19d

Lenke til kommentar

Da stemmer jeg for fett-klump, Du kjenner de ganske godt når de er ømme aka hvis de hele tiden blir gnisset mot, berørt, får trykk mot seg etc. Men nå kjører jeg en hobby-diagnose over internett, og er i tillegg så langt i fra lege som man kan komme... Så igjen; ta deg en tur til legen hvis du uroer deg :)

Lykke til.

Anonym poster: 8e18ed4dc84b00cc6f54f41d2d84f19d Anonym poster: 8e18ed4dc84b00cc6f54f41d2d84f19d

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...