Gå til innhold

Frikort duplikat

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat startet opp i en deltidsjobb, og må derfor selvsagt levere inn et frikort for å kunne motta lønn. Men det har seg slik at jeg allerede har arbeidet litt på siden med vedlikehold hos en annen arbeidsgiver, som derfor har frikortet mitt.

Man skulle tro at det da bare var å skaffe til veie et duplikat av frikortet, men når jeg går inn på hjemmesiden til skatteetaten står det at man kun kan bestille frikort én gang i året. Vil det si at jeg ikke kan bestille et duplikat nå, siden jeg allerede har bestillt en gang før?

Hva bør/kan jeg gjøre? Svar mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har akkurat startet opp i en deltidsjobb, og må derfor selvsagt levere inn et frikort for å kunne motta lønn. Men det har seg slik at jeg allerede har arbeidet litt på siden med vedlikehold hos en annen arbeidsgiver, som derfor har frikortet mitt.

Man skulle tro at det da bare var å skaffe til veie et duplikat av frikortet, men når jeg går inn på hjemmesiden til skatteetaten står det at man kun kan bestille frikort én gang i året. Vil det si at jeg ikke kan bestille et duplikat nå, siden jeg allerede har bestillt en gang før?

Hva bør/kan jeg gjøre? Svar mottas med takk!

Når jeg fikk skattekort så kom det i 3 "deler". Første del var til hovedarbeidsgiveren, andre del var til "biarbeidsgiver" tredde delen var til meg.

Men det var skattekort, ikke frikort. Trodde nesten det ville være noe av det samme.

Se nøye på skattekortet du fikk tilsendt i posten og sjekk om det står noe liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...