aquafun Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Heisann! I september i fjor tok jeg trafikalt grunnkurs og mopedkurs. Men i vinter klarte jeg selvfølgelig å glemme mørkekjøringen... Jeg fyller 16 i slutten av august, og har i snart et år sett fram til å endelig kunne kjøre. Men kan jeg ta lappen uten mørkekjøringen? Oppdaget dette nylig og har fått litt panikk, så håper på gode svar Mvh Truls! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ja, du kan ta sertifikatet utenfor mørkekjøringen. Regner med det i første omgang er snakk om mopedsertifikatet, siden du er nervøs for det? Ta sertifikatet som vanlig, og innen neste periode for å ta mørkekjøring utløper må du ha tatt den - for du får ikke lenger utløpsdato på sertifikatet enn det. Når du så har tatt mørkekjøringen har du lappen MED mørkekjøring, og ingenting å bekymre deg over. Lykke til med sertifikatet! Lenke til kommentar
aquafun Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Ja, du kan ta sertifikatet utenfor mørkekjøringen. Regner med det i første omgang er snakk om mopedsertifikatet, siden du er nervøs for det? Ta sertifikatet som vanlig, og innen neste periode for å ta mørkekjøring utløper må du ha tatt den - for du får ikke lenger utløpsdato på sertifikatet enn det. Når du så har tatt mørkekjøringen har du lappen MED mørkekjøring, og ingenting å bekymre deg over. Lykke til med sertifikatet! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå