Cursio Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Noen som vet om project Gotham Racing 2 kommer på pc? Virker jo steintøft! 8) Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det gjør det nok ikke. Spillet er eksklusivt for Xbox. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Skuff... Men er det noen andre bilspill til pc som kan måle seg med det? Har skaffet meg ratt nå skjønner dere... Lenke til kommentar
koffern Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Midnight Club 2 kanskje? ikke vet jeg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 rallisport challenge er gøy... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Skuff... Men er det noen andre bilspill til pc som kan måle seg med det? Har skaffet meg ratt nå skjønner dere... Gjør deg selv en tjeneste og prøv F1 Challenge 99-02 (omtale her på Gamer). F1 2002 er også bra. Ikke like godt når det gjelder F1, men så har det til gjengjeld mange gode modifikasjoner som du kan laste ned gratis. TOCA Race Driver er også verdt en kikk. Det er ikke helt på topp når det gjelder realisme, men det er et stort og godt spill med en drøss av biler, mange muligheter, og ikke minst timer med underholdning. Dette spillet har vi også omtalt. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Gjør deg selv en tjeneste og prøv F1 Challenge 99-02 (omtale her på Gamer). F1 2002 er også bra. Ikke like godt når det gjelder F1, men så har det til gjengjeld mange gode modifikasjoner som du kan laste ned gratis. TOCA Race Driver er også verdt en kikk. Det er ikke helt på topp når det gjelder realisme, men det er et stort og godt spill med en drøss av biler, mange muligheter, og ikke minst timer med underholdning. Dette spillet har vi også omtalt. Har F1 2002 og TOCA race driver allerede. Problemet er at jeg er lei av dem. Får vel prøve Midnight Club 2 da. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har F1 2002 og TOCA race driver allerede. Problemet er at jeg er lei av dem. Får vel prøve Midnight Club 2 da. Du har prøvd GTR 2002 modifikasjonen til F1 2002? Hvis ikke er det et absolutt must. MC2 likte jeg ikke noe særlig, det er et av de de mest arkadepregede bilspillene jeg noen gang har prøvd. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Den er grei Aasgaard, jeg tar deg på ordet! *laste ned* Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Den er grei Aasgaard, jeg tar deg på ordet! *laste ned* Godt, det tror jeg ikke du vil angre på. Kan nok ta litt tid å komme skikkelig inn i det, men det er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå