sinnaelgen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 jeg har problemer med logitech hormony remote softvare versjon 7.7.0. Jeg var nødt til endre litt på oppsette til min universal fjernkontroll som bruker dette programmet for bli satt opp. Nå er det en liten stund siden den ble brukt, men dett skule ikke til si at den skulle virke så sakte som den gjør . Programmet påstår til og med at jeg ikke er tilkoblet internnett før så plutselig komme opp med riktig oversikt Problemet er altså at det går noen minutter fra jeg gjør et valg til riktig visning kommer opp jeg prøvde å installere det på nytt og så ta en omstart på pcen uten at det hjalp noe serlig. ( jeg kom i det minste inn programmet ) versjon 7.7.0 var den siste jeg fant på nettet Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er slik til tider hos meg også. Om du prøver igjen om noen timer pleier det å være bedre. Jeg har Mac-versjonen, og det er en stund siden jeg brukte det sist - men min installerte versjon er 7.8.0... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Da får jeg prøve igjen i morgen Det er ihvertfall første gang jeg opplever at programvaren er så treg . og jeg har hatt denne fjernkontrollen en del år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå