Oladag Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Hei jeg har laget en origin bruker og innstallert bf3 men får ikke logget inn på battlelog:( Jeg må skrive mailen der men vet ikke hvilken mail jeg har brukt... har slitet veldig lenge nå og lurer på om dere vet om man kan finne det ut på en eller annen måte?? pliz!! Endret 22. juli 2012 av Ola_Harrymaster Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Du får jo en bekreftelse epost. Leit etter den. Lenke til kommentar
Oladag Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) har lett... har ikke peiling på hvordan dette har skjedd:( Jeg er ikke så stor fan av origin... foretrekker steam. Endret 22. juli 2012 av Ola_Harrymaster Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Du har jo epost til steam også. Herregud, det er du selv som har drete deg rett ut, så skylder du på Origin.... Lenke til kommentar
SimonHL Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Origin er riktignok noe dritt, men du kan ikke skylde på de for å ha glemt hvilken mail du brukte. Bare lag en ny bruker, da? Eller ring EA? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå