Diskutant Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hei! Noen som vet om noen steder det går an å spille holdem mot folk (ikke mot pc) live, men med falske penger? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Pokerstars og flere andre har noe de kaller "playmoney". Det finnes vel noe på Facebook også (Zynga poker?). Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Facebookpoker liker jeg ikke. Pokerstars.com? Og det er skikkelig opplegg? Og ikke virus og sånn? Er litt skeptisk til noen ting, pokerstars er en av de. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Pokerstars, Betsson. De fleste pokersider, har også spill med "lekepenger". Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Ok, takk. Hvorfor må jeg laste ned, og hva laster jeg ned? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg spiller på pkr.com og har gjort det de siste 5 åra. Ingen over og ingen vedsiden.. Korta du får på hånda skal jo helst ikke kunne snappes opp av andre, så du må jo installere et program for å kunne spille.. PKR er 3d poker, så der har du et større program å laste ned pga grafikken.. Sjekk ut: http://pkr.com Have fun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå