toddy21 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 hei. jeg lurer bare på hva feilen i en bærbar datamaskin kan være når det er en grøn strek beint ned mit i skjermen. den kommer når jeg slår på datamaskinen, å er der helt til jeg skrur den av. hva kan feilen ver å hvor mye kommer det til å koste? takk Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er en defekt i skjermen. Du kan prøve å knipse litt i toppen og bunnen av skjermen, men jeg tviler på at det vil løse noe som helst. Det som har skjedd er at det har oppstått brudd eller kortslutning i kretsen som styrer pixlene i den kolonnen slik at de alltid har full grønnfarge og mangler rød og blå. 1 Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Det er en defekt i skjermen. Du kan prøve å knipse litt i toppen og bunnen av skjermen, men jeg tviler på at det vil løse noe som helst. Det som har skjedd er at det har oppstått brudd eller kortslutning i kretsen som styrer pixlene i den kolonnen slik at de alltid har full grønnfarge og mangler rød og blå. når jeg klemmer hart nede i de delene såm skjermen henger i så blir den helt fin i ca en 5 -10 min så kommer den tilbake Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Da vet du hvor feilen er. Siden det å klemme ting sammen hjelper så tyder det på brudd fremfor kortslutning. Men en permanent løsning blir vanskelig. Det kommer nok bare til å bli verre. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Da vet du hvor feilen er. Siden det å klemme ting sammen hjelper så tyder det på brudd fremfor kortslutning. Men en permanent løsning blir vanskelig. Det kommer nok bare til å bli verre. men hvor dyrt kan det bli å fikse det? å går det an?? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Pris på ny skjerm avhenger av merke og modell. Hør med produsenten eller stedet du kjøpte maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå