Gå til innhold

PC-skjerm til PS3

Anbefalte innlegg

Heisann , etter og ha saumfart internettet etter en PC skjerm til PS3 spilling har jeg gitt opp , og har ikke funnet noe.. Bortsett fra en mulighet som passer til det jeg trenger, men denne skjermen har 3D og prisen deretter.. Trenger ikke 3d. Denne http://www.netonnet....ii/173812.5474/

Det jeg vil ha er :

1. 27" (med mindre det er bedre med mindre skjerm?)
  2. 120 hz!
  3. 2ms
  4. Jeg MÅ ha minijack utgang på skjermen, til headsett!
  5. HDMI

Om noen hadde orket og hjelpe meg med og finne en god og rimelig pc-skjerm til bruk med PS3 hadde jeg satt veldig stor pris på det!

Pris 1500-3000kr

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke en 120Hz skjerm uten 3D støtte. Skjermer med 120Hz er lagd for 3D. Kjøp ^den eller BenQ 24" XL2420T. Er ikke sånn at du MÅ bruke 3D effekten på en skjerm det står 3D i beskrivelsen. Selv bruker jeg BenQ Xl2420T til 2D spilling.

Ikke det at PS3 2D signalet er høyere enn 60Hz.

Lenke til kommentar

Du får ikke en 120Hz skjerm uten 3D støtte. Skjermer med 120Hz er lagd for 3D. Kjøp ^den eller BenQ 24" XL2420T. Er ikke sånn at du MÅ bruke 3D effekten på en skjerm det står 3D i beskrivelsen. Selv bruker jeg BenQ Xl2420T til 2D spilling.

Ikke det at PS3 2D signalet er høyere enn 60Hz.

Nei det var det jeg tenkte meg , 120 hz med 3d.. Nei jeg vet at jeg ikke trenger og bruke 3d , men skal jo ikke det heller , derfor vil jeg ikke bruke penger på noe jeg ikke trenger.. Bortkasta.. Den skjermen jeg viste til , er den 85hZ ? Og vil dette kjøre glatt på ps3 ? Hovedsaklig COD blackops 1\2 og Mw3 ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...