henrikrox Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hei Skulle gjerne hatt tak i ny hvit tubing/strømpe som ikke er gjennomsiktig Som sett i denne videon Noen som vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
Jankus Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 http://www.frozencpu.com Sjekk ut denne siden. Kanskje du finner det du trenger her. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kjø kabelsamlere. De har noen som ser litt annerledes ut på biltema og clas ohlson. Jeg vet jeg har kjøpt sånne hvite tidligere i en eller annen butikk, men husker desverre ikke hvor. Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Det ser ut som de har brukt vanlige trekke kabler, for og legge opp strøm i hus,, (fås i forskjellige diametere. på de fleste bygge firmaer"monter" osv) også er det bare og ta en skarp kniv og splitte den, for og tre den på.. det har litt forskjellige navn. Flexrør heter det på biltema.... og der får du som minste 16mm, (som jeg tror han har brukt i filmen) men jeg har sett ned i 10mm også.. Endret 25. juli 2012 av Omland07 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Om det er sleevingen på kablene du tenker på så er mdpc-x av de bedre valgene. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Takk folkens, har bestilt litt forskjellige fra usa nettsider, og så skal jeg på clas ohlson/biltema han oppgir inch i filmen så må gjøre det om til diameter sikkert for å finne riktig størrelse takk skal dere ha Endret 29. juli 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Det ser ut som de har brukt vanlige trekke kabler, for og legge opp strøm i hus,, (fås i forskjellige diametere. på de fleste bygge firmaer"monter" osv) også er det bare og ta en skarp kniv og splitte den, for og tre den på.. det har litt forskjellige navn. Flexrør heter det på biltema.... og der får du som minste 16mm, (som jeg tror han har brukt i filmen) men jeg har sett ned i 10mm også.. flexrør så forresten helt riktig ut, men vet ikke om fargen stemmer. ser mer beige ut på biltema.no får ta meg en tur og se hvordan de ser ut Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Her fant jeg noe som jeg tror funker bra http://www.cableorga...om/colored.html i hvit, nå gjelder det bare å få ha riktig dim var også sykt billig Etter å ha sett videon så brukes 1/4" og 1", men 1" er for stor, så han anbefaler 1/2" for å montere på kjøler. Bare å bestille da Endret 29. juli 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå