Gå til innhold

HoX, Sgs3, SgNote, Sgnexus, Lg 2x, 4x hd

Anbefalte innlegg

Hei er ute etter ein ny telefon og lurer på m det er noen som har erfaring med disse telefonene? Ønsker helst å bruke minst penger. Lg Optimus 2x ser veldig bra ut for meg med voodoo plus støtte. Til info vil telefonen bli roota.

Takker på forhand :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar :) Samsung Galaxy note er veldig fristende ettersom eg har hørt mye bra om den fra før og :) det eneste som gjør meg usikker er musikk kvaliteten som ikkje er blant det beste. Note har heller ikkje støtte for Voodoo plus :( Noten ligger allikavel godt an :) og håper på brukeropplevelse for dei andre mobilene ;)

Lenke til kommentar

Er jo egentlig ikke så stor forsjell på telefonene nevnt over, blir mere utseende forandringer på dagens telefoner. Største grunnen til å kjøpe en Note, er nettop skjermen. Den er bare syk.

Eventuelt kan du vente på Note II som ryktes å ha en 5,5'' skjerm, mot Note's 5,3''. (men blir sikkert litt dyrere også)

Lenke til kommentar

Ja vis eg kjøper note venter eg litt for å se på ein eventuell toer og dermed lavere pris på orginal

Tiden vil vise.

Et par uker før jeg kjøpte min, lå prisen på 4400 kr, og plutselig, idet jeg skulle lete rundt etter å kjøpe en, var prisen nede i 3900. Det var penger spart det :p

Ser jo bare med Galaxy S2, den koster jo nå 3300 kr ca, og forsetter å falle siden S3 er på markedet nå :)

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...