Simen1 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg vet det går an å spille DVD på X-box, men det trengs vel en eller annen fjernkontroll for å få det til? Følger den ofte med eller er det noe man MÅ kjøpe utenom? Evt. hva koster den? Går det an så spille av andre video-formater også? SVCD? VDC? DivX? Xvid? osv? Kan jeg se filmer jeg har brennt selv (lovlige backup-kopier av egne filmer) på CD-R og CD-RW ? Kreves det noe ekstra for å gjøre det? Lenke til kommentar
userfamily Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 du kan sikker bruke VIDOMI som De-coder dem, men eg har et spørsmål som e off topic Kordan kan eg sjekke ka lydkort eg har :oops: , skulle gjerne hat en ny driver.. får jo ikkje skrudd opp bassen heller , så lyden i alle spillene mine ligger helt flatt : :oops: Lenke til kommentar
userfamily Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 du kan sikker bruke VIDOMI som De-coder dem, men eg har et spørsmål som e off topic Kordan kan eg sjekke ka lydkort eg har :oops: , skulle gjerne hat en ny driver.. får jo ikkje skrudd opp bassen heller , så lyden i alle spillene mine ligger helt flatt : :oops: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Etter en del leting fant jeg en FAQ med svarene jeg trengte: Can the Xbox play VCD's, SVCD's or DivX ? Writen March 14th 2002 In short no - the xbox does not run the media formats that VCD or SVCD's are recorded in, but you can get software that will convert VCD or SVCD's into DVD format & write a movie onto a normal CD that a DVD player can read. Good luck with that one :-) Update: Writen June 4th 2002 You can now play lots of media formats on xbox using a software application called XBMP "Xbox Media Player", this application that has been coded by Runtime & d7o3g4q allows you to play a wide variety of media formats ( inc VCD/SVCD MPG 1 & 2 ), DivX & MP3's the list goes on. Like most homebrew software for xbox this application requires a modded xbox to run, you can purchase a modchip from here Er VIDOMI noe lignende XBMP som er omtalt her? Hvor får jeg tak i en rimelig modchip her i norge? (De er vel lov å selge/ha?) PS. Jeg har ikke så peil på lydkort, så post heller spørsmålet i hardware-forumet under "lydkort og høytalere". Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Xbox spiller det meste, men. Du må ha modifisert den (chip eller flashing). Evo-x installert og media player 2.4. Noen ny driver til lydkortet kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Xbox spiller det meste, men. Du må ha modifisert den (chip eller flashing). Evo-x installert og media player 2.4.Mener du det skal gå uten modchip? Hvor får jeg tak i flashen ? Evt. hvis jeg må ha modchip: Hvor får jeg tak i den rimelig? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Xbox spiller det meste, men. Du må ha modifisert den (chip eller flashing). Evo-x installert og media player 2.4.Mener du det skal gå uten modchip? http://www.xbox-scene.com/articles/tsop-nosolder.php Hvor får jeg tak i flashen ? Søk litt på nettet, burde ikke være vanskelig å finne det. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Gå for en x-killer v3. Det er etter min mening den beste chipen nå. Virker på alle xboxer og du har muligheten for xbox live. Har noen liggende hvis du er interessert. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har du tenkt å bruke Xboxen din når Xbox Live kommer ut, så bør du ikke mod'e boksen din.... Xbox Live funker pent dårlig på mod'a bokser gitt! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har du tenkt å bruke Xboxen din når Xbox Live kommer ut, så bør du ikke mod'e boksen din.... Xbox Live funker pent dårlig på mod'a bokser gitt! Det finnes løsninger der man ganske enkelt kan skru av mod chipen når nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå