Gå til innhold

BK: Treasure island!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her gir jeg deg ingen karakter på bildet Svein, sier heller at det er den flotteste regnbuen jeg har sett, og det mener jeg !!

Komposisjonen er forøvrig fremragende ..alt stemmer..gratulerer :thumbs:

Sitter og ser på det i fullversjon, ojsan for et bilde :)

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar

Her gir jeg deg ingen karakter på bildet Svein, sier heller at det er den flotteste regnbuen jeg har sett, og det mener jeg !!Komposisjonen er forøvrig fremragende ..alt stemmer..gratulerer :thumbs:Sitter og ser på det i fullversjon, ojsan for et bilde :)

TAkker så mye Terje! :)

Ja, disse karakterene har vel mer eller mindre utspilt sin rolle, iallefall slik det er idag... Men jeg bruker de nå selv, iallefall i de fleste tilfeller, siden jeg fra "gammelt" av på gamle digit (forløperen til Bildekritikken-akam.no) var vant til det....

At det forekommer noen her inne som "liker" å bruke karkaterene i den laveste enden av skalaen uansett, ja det får en bare glatt overse....

Artig at du likte regnbuen da....

Spesielt er det også at jeg aldri har hatt den beste kombinasjon av kamera/objektiv framme de gangene det har vært skikkelige gode regnbuer å forevige... Og hvis jeg springer rundt å skal lete fram utstyret så kan du være sikker på at regnbuen har "sluknet"!

Litt komisk det da...! ;)

Lenke til kommentar

Skatteparadis-øya det da ;)Flott og fargesterkt! Artig å se lyset i landskapet også :)Buen ser veldig høy ut? - tror ikke jeg har sett det på Østlandet. Men det har kanskje noe med åpent hav/landskap å gjøre ?

Takker Jentungen 1!

Vet ikke hvordan den er andre steder men den er som regel ganske stor og bratt her... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...