Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Arni, er 7970 vinneren? Tenker å spille masse rart,som da også arni nevnte litt over. Så hvem vinner i overall? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Skal du overklokke er HD7970 lurt valgt, uansett hva du gå for velg Gigabyte winforce x3 eller Asus DirectCU II for mere stillegående skjermkort på markedet. Men hvem er medt kjøligst i samme prisklasse, blir det msi twin frozer 3? Overklokker aldri uten at god kjøling et med Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Arni, er 7970 vinneren? Tenker å spille masse rart,som da også arni nevnte litt over. Så hvem vinner i overall? Sammenlagt er det marginale forskjeller. Enkelttilfeller: http://www.bit-tech.net/hardware/2012/06/22/amd-radeon-7970-3gb-ghz-edition-review/3 http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/HD_7970_GHz_Edition/6.html http://techreport.com/articles.x/23150/8 Jeg vil påstå alle kortene er innenfor et stenkast fra hverande på 1920x1080 60Hz, velg det billigste kortet som kjører stille er mitt tips. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Så med abndre ord, hd7970 er kongen? Og det er særdeles best å gå over den for ca 3500 enn gtx660 som vil havne på ca 2200? Ytelsesmessig da, pris har ikke noe å si. HD 7970 GHz Edition er kongen. Så har du 680 Lightning og 7970 Toxic over det igjen. GTX 660 Ti vil aldri konkurrere mot 7970, 670 eller 680 på ytelse, Nvidia har såpass med vett at de kastrerer kortet kraftig nok til at det ikke vil skje. Og Ghz edition, hva er så bra med den? Så kommer msi lightning med spenningen som betyr mere overklokk?Hva er også så bra med toxic? Skjønte ikke helt poenget med det du skrev om 660, er det ikke bra nok til å bli sammenliknet? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Arni, er 7970 vinneren? Tenker å spille masse rart,som da også arni nevnte litt over. Så hvem vinner i overall? Sammenlagt er det marginale forskjeller. Enkelttilfeller: http://www.bit-tech.net/hardware/2012/06/22/amd-radeon-7970-3gb-ghz-edition-review/3 http://www.techpowerup.com/reviews/AMD/HD_7970_GHz_Edition/6.html http://techreport.com/articles.x/23150/8 Jeg vil påstå alle kortene er innenfor et stenkast fra hverande på 1920x1080 60Hz, velg det billigste kortet som kjører stille er mitt tips. Jeg har en 200Hz led tv til å spille på, men hvordan skrur man opp Hz for en bedre pc opplevelse, om det i det hele tatt funker gjennom tv skjerm? OT: jeg er flink til å kaste langt Edit: og hvilket er det kjøligste og stilleste? Endret 24. juli 2012 av Elvis Plesly Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Og Ghz edition, hva er så bra med den? Så kommer msi lightning med spenningen som betyr mere overklokk?Hva er også så bra med toxic? Skjønte ikke helt poenget med det du skrev om 660, er det ikke bra nok til å bli sammenliknet? GHz Edition kommer på høyere klokkefrekvenser, som gjør at det yter bedre totalt. Lightning-utgaven av 680 har en solid fabrikkoverklokk 7970 TOXIC kan aktivere en "Lethal" modus der det kjører på 1200MHz core og 1600MHz memory, det er 15% raskere enn 7970 GHz Edition. Jeg har en 200Hz led tv til å spille på, men hvordan skrur man opp Hz for en bedre pc opplevelse, om det i det hele tatt funker gjennom tv skjerm? En "200Hz" TV-skjerm bruker interpolering, om du ikke kan skru av dette er ikke TVen noe du vil spille på. Ingen TVer kan ta imot mer enn 60 bilder i sekundet. Les mer om interpolering her, så forstår du litt mer om hvordan det fungerer. Edit: og hvilket er det kjøligste og stilleste? GTX 670 DirectCU 2 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Og Ghz edition, hva er så bra med den? Så kommer msi lightning med spenningen som betyr mere overklokk?Hva er også så bra med toxic? Skjønte ikke helt poenget med det du skrev om 660, er det ikke bra nok til å bli sammenliknet? GHz Edition kommer på høyere klokkefrekvenser, som gjør at det yter bedre totalt. Lightning-utgaven av 680 har en solid fabrikkoverklokk 7970 TOXIC kan aktivere en "Lethal" modus der det kjører på 1200MHz core og 1600MHz memory, det er 15% raskere enn 7970 GHz Edition. En "200Hz" TV-skjerm bruker interpolering, om du ikke kan skru av dette er ikke TVen noe du vil spille på. Ingen TVer kan ta imot mer enn 60 bilder i sekundet. Les mer om interpolering her, så forstår du litt mer om hvordan Mente du tver kan ikke ta imot 60hz? Ok, så bare sapphire som har toxic Ghz, men er den verdt det den er prislagt for? Og siden det yter 15% mer enn vanlig Ghz (som yter hvor mye mer enn vanlig hd7970?) så bør den være vedre kjølere på den? Og hvordan fungerer vannkjøling på skjermkort, det har jeg aldri funnet ut av, og heller ikke funnet vannkjøling for skjermkort, har derimot på cpu en h70 fra corsair. Ser du ikke gir deg på asus.. Får vel høre på sjefen Edit: så kan du velge en tv for meg på netonnet for pisklassen 3000 hvor tven fungerer bra til spilling? Led, som ir bedre lys på bilder inspillet (skygge) og bedre fps som nevnt i artikkelen? Endret 24. juli 2012 av Elvis Plesly Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Mente du tver kan ikke ta imot 60hz? Ok, så bare sapphire som har toxic Ghz, men er den verdt det den er prislagt for? Og siden det yter 15% mer enn vanlig Ghz (som yter hvor mye mer enn vanlig hd7970?) så bør den være vedre kjølere på den? Et produkt er verdt så mye folk er villig til å betale for det. TOXIC-utgaven er bortimot 30% raskere enn standard 7970. Bedre kjøler betyr ikke nødvendigvis mindre støy, strømforbruket vil jo også gå opp. Og hvordan fungerer vannkjøling på skjermkort, det har jeg aldri funnet ut av, og heller ikke funnet vannkjøling for skjermkort, har derimot på cpu en h70 fra corsair. Samme måte som på CPU. Her er en vannblokk for et 7970. Edit: så kan du velge en tv for meg på netonnet for pisklassen 3000 hvor tven fungerer bra til spilling? Led, som ir bedre lys på bilder inspillet (skygge) og bedre fps som nevnt i artikkelen? Nope, jeg har aldri kjøpt en TV for å spille på, og heller ikke lest meg opp på gode eller dårlige valg. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Mente du tver kan ikke ta imot 60hz? Ok, så bare sapphire som har toxic Ghz, men er den verdt det den er prislagt for? Og siden det yter 15% mer enn vanlig Ghz (som yter hvor mye mer enn vanlig hd7970?) så bør den være vedre kjølere på den? Et produkt er verdt så mye folk er villig til å betale for det. TOXIC-utgaven er bortimot 30% raskere enn standard 7970. Bedre kjøler betyr ikke nødvendigvis mindre støy, strømforbruket vil jo også gå opp. Og hvordan fungerer vannkjøling på skjermkort, det har jeg aldri funnet ut av, og heller ikke funnet vannkjøling for skjermkort, har derimot på cpu en h70 fra corsair. Samme måte som på CPU. Her er en vannblokk for et 7970. Edit: så kan du velge en tv for meg på netonnet for pisklassen 3000 hvor tven fungerer bra til spilling? Led, som ir bedre lys på bilder inspillet (skygge) og bedre fps som nevnt i artikkelen? Nope, jeg har aldri kjøpt en TV for å spille på, og heller ikke lest meg opp på gode eller dårlige valg. Er på mobilen, så dårlige quotes dessverre. Men har toxi edition bedre kjøler eller ikke? Har du noen skjermer å anbefale som ikke er uhyrlig dyr? Kanskje 120hz med 2ms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå