rabagast3 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei Jeg fikk en fin liten sak nå i kveld, og tillater meg å bruke den som tidsfordirv i denne hilsnen, som sendes ut en mandag. En visktenpaleig unsdelrøkese gjort ved et untivseriet i Enlgnad har vist at desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er riktig plessart, spllier det liten rolle hvkilen reføkkelge de øvirge boskvetane i oredne kommer. Tektsen er fullt lebsar selv om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dette er fordi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehleet. Inresastaent! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Den hadde ikke mange svart på gitt... Det er fordi jeg ikke skjønte en dritt av hva det sto Somobryn. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du måtte bumpe en 2-3 år gammel tråd fordi du ikke forstod hva som stod? Du kommer med nye dummere ting hver dag du Latterligkongen. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette funker faktisk ved å bare ha første og siste bokstav på riktig plass Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Ja, kunne lese alt, men ble veldig irriterende i lengden Enda en som må klage på bumping... Endret 29. mars 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå