rune2677 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 2 minutter siden Vi har en liga som har holdt på noen sesonger, "Sennjoras&Sennjoritas". Vi har på det meste vært opp mot 40 stk (med en innsats på 200 kr, blir det en voksen pott).Inntil nå har det vært forbeholdt venner og venners venner, men denne gangen tenkte jeg å strekke meg litt lenger for å klare å bikke den gyldne grensa med 50 deltakere Hvis du kunne tenke deg å være med, finn ligaen med denne koden, på fantasy.premierleague.com: 24764-8771.All info som trengs vil bli lagt ut under Forum inne på ligasiden.Håper dere henger dere på!Hvis dere (for å sjekke navn, adresse, eller bare verifisere at jeg er for real) vil sende meg en sms, så gjør gjerne det!Send til 41750404, så svarer jeg med en gang Jeg kan også evt legges til på Facebook, søk bare på Rune Bjugan, og skriv en melding i venneforespørselen om at det gjelder Fantasy PL.Håper å høre fra dere, og se dere som en del av "Sennjoras&Sennjoritas"!Rune Bjugan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå