Astrid E. Saltveit Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Blåklokke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Her trengs ikke tips,flott utført;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Her trengs ikke tips,flott utført;) Tusen takk Endret 22. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Sett på det mange ganger, uten å tenke.... så spontant og intuitivt, helt nydelig! På min skjerm klarer jeg ikke, selv etter å ha prøvd flere ganger se forskjell påV1 og V2. Men er nok skjermen min det Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Sett på det mange ganger, uten å tenke.... så spontant og intuitivt, helt nydelig! På min skjerm klarer jeg ikke, selv etter å ha prøvd flere ganger se forskjell påV1 og V2. Men er nok skjermen min det Tusen takk for den fine tilbakemeldingen Forskjellen på de to versjonene er nok marginal - ble bare litt sur på meg selv for at jeg hadde tatt feil, men det går jo ikke å bytte bilde heller... Søtt og vakkert Takker så mye for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg