FluFFy- Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Det jeg er ute etter er en mulighet å kjøre film/stream på integrert lydkort og spill via usb headsettet mitt. Har prøvd å sette headsett som defult, starte spillet og bytte tilbake uten at det hjalp. Har lett rundt på nettet nå i lang tid og finner bare urelaterte emner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er litt komplisert, men såvidt jeg forstår så må du ha et multirom lydkort kombinert med software som lar deg velge kilde. Noe lignende dette muligens: http://www.connectedhomes.eu/casatunes-6-zone-5-source-multi-room-music-server-pci-e-sound-card-software/ Jeg vil anta det finnes billigere tilsvarende løsninger, du trenger kun to "rom" dvs hodetelefoner og høyttalere. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Ok. Håpet det var noen reine software løsninger på det men fryktet vel at det var noe sånt som må til. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 bare sett hodetelefonene som default, slik at all lyden er i de. så går du manuelt inn i media avspilleren din(anbefaler vlc eller media player classic home cinema) og velger det andre lydkortet der. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Skal teste det, men det funker ikke dersom jeg streamer video type youtube, MLG, GSL, etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå