sanders1 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Ancient-reign.com trenger ny logo/header å da trenger vi hjelp fra akkurat dere. Derfor har vi utlyst en konkurranse hvor premien er 300$ til den som lager den beste logoen innen 20.08.2012. Vi ønsker å gi dere ganske frie tøyler angående design, alt fra minimalistisk og stilrent til detaljert, fargefullt og kreativt. Hele siden skal være bygd rundt header, det beste resultatet vil bli stemt fram etter deadline den 20nde. Litt om AR: De meste kan leses her: http://www.ancient-r...p/ancient-reign Ancient-Reign er et fantasy MMO Guild som har eksistert siden 1999, hvor spill som DaoC,Rift og nå GW2 har stått i spissen. Det kan være en idè å leke litt med initialene "AR" da det senere kan brukes som logo på evnt musematter/avatars o.l. Men ikke et must om du har en annen god idè. Vi har sett oss ut et arkaisk preg over det hele, men er åpene for andre forslag. Foretrukken dimensjon er en vid standard banner, men ikke et direkte krav. Bare ha i tankene at siden skal bygges rundt logoen ( eks http://www.d-a-d.dk/ ) Ferdig produkt mailes til [email protected], forslag og utkast kan postes i tråden. Endret 22. juli 2012 av sanders1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Poster her så jeg kan finne veien tilbake hit, dersom dette er noe jeg bestemmer meg for å bruke tid på. Lykke til med å finne ny logo Lenke til kommentar
sanders1 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Poster her så jeg kan finne veien tilbake hit, dersom dette er noe jeg bestemmer meg for å bruke tid på. Lykke til med å finne ny logo Kan være en god idè da det er lite konkkuranse hittil Lenke til kommentar
sanders1 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Ingen forslag enda altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå