H?rselsvern Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Heisann. Lurte på om det er mulig å skjule vennelisten min på FB med tidslinjen? Evt hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Mystikoo/Lumi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg vet det er mulig å skjule den for de du ikke er venner med, men tviler på at du kan skjule den for alle. Navigerer deg til privacy options siden eller hva den nå heter. Finner du det ikke der får du falle til ro med at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jo, det er mulig. Vet om flere som har gjort det. Men jeg er ikke på FB lenger så har ikke mulighet til å sjekke. Det er et sted dog, hvor du kan velge "alle", "kun venner", "bestemte personer", "kun meg" etc. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Trykk deg inn på profilen din, trykk så på vennelista og så skal det komme fram en knapp det står edit på. Der skal du kunne velge hvem som kan se vennelista di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå