Gå til innhold

[Huawei Ascend P1] Problemer med å synkronisere Facebook-kontakter

Anbefalte innlegg

Hei

Har nylig kjøpt meg den nye Huawei Ascend P1.

Veldig fornøyd hittil med telefonen. Eneste jeg sliter med er å legge til en facebook konto for synkronisering. dvs få med bilder og kontaktinformasjon med på eksisterende kontakter.

Er det noe jeg ikke har fått med meg elr noe ;) Er i utgangspunktet over middels interessert i telefoner så burde egentlig ikke være noe problem.

Hver gang jeg prøver å legge til en facebook-konto under innstillinger kommer jeg bare tilbake til oversikten over kontoer/synkronisering.

Er det noen som har samme problemet eller er det noe jeg bare overser

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Veldig fornøyd hittil med telefonen. Eneste jeg sliter med er å legge til en facebook konto for synkronisering. dvs få med bilder og kontaktinformasjon med på eksisterende kontakter.

Er det noe jeg ikke har fått med meg elr noe ;) Er i utgangspunktet over middels interessert i telefoner så burde egentlig ikke være noe problem.

Hver gang jeg prøver å legge til en facebook-konto under innstillinger kommer jeg bare tilbake til oversikten over kontoer/synkronisering.

På forhånd takk

Bruker dette programmet på galaxy s3 funker veldig bra!

HaxSync - 4.x Facebook Sync

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

På forhånd takk

Bruker dette programmet på galaxy s3 funker veldig bra!

HaxSync - 4.x Facebook Sync

Tusen takk for hjelpen!

Der sparte du meg for ytterligere ergrelser og forbannelser

Skjønte ikke hvorfor det ikke skulle gå, men da er det kanskje noe med android-versjonen at det ikke går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...