Beffen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hei Har nylig kjøpt meg den nye Huawei Ascend P1. Veldig fornøyd hittil med telefonen. Eneste jeg sliter med er å legge til en facebook konto for synkronisering. dvs få med bilder og kontaktinformasjon med på eksisterende kontakter. Er det noe jeg ikke har fått med meg elr noe Er i utgangspunktet over middels interessert i telefoner så burde egentlig ikke være noe problem. Hver gang jeg prøver å legge til en facebook-konto under innstillinger kommer jeg bare tilbake til oversikten over kontoer/synkronisering. Er det noen som har samme problemet eller er det noe jeg bare overser På forhånd takk Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hei Har nylig kjøpt meg den nye Huawei Ascend P1. Veldig fornøyd hittil med telefonen. Eneste jeg sliter med er å legge til en facebook konto for synkronisering. dvs få med bilder og kontaktinformasjon med på eksisterende kontakter. Er det noe jeg ikke har fått med meg elr noe Er i utgangspunktet over middels interessert i telefoner så burde egentlig ikke være noe problem. Hver gang jeg prøver å legge til en facebook-konto under innstillinger kommer jeg bare tilbake til oversikten over kontoer/synkronisering. Er det noen som har samme problemet eller er det noe jeg bare overser På forhånd takk Bruker dette programmet på galaxy s3 funker veldig bra! HaxSync - 4.x Facebook Sync 1 Lenke til kommentar
Beffen Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Hei Har nylig kjøpt meg den nye Huawei Ascend P1. Veldig fornøyd hittil med telefonen. Eneste jeg sliter med er å legge til en facebook konto for synkronisering. dvs få med bilder og kontaktinformasjon med på eksisterende kontakter. Er det noe jeg ikke har fått med meg elr noe Er i utgangspunktet over middels interessert i telefoner så burde egentlig ikke være noe problem. Hver gang jeg prøver å legge til en facebook-konto under innstillinger kommer jeg bare tilbake til oversikten over kontoer/synkronisering. Er det noen som har samme problemet eller er det noe jeg bare overser På forhånd takk Bruker dette programmet på galaxy s3 funker veldig bra! HaxSync - 4.x Facebook Sync Tusen takk for hjelpen! Der sparte du meg for ytterligere ergrelser og forbannelser Skjønte ikke hvorfor det ikke skulle gå, men da er det kanskje noe med android-versjonen at det ikke går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå