glemyk Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Har et skjermkort av typen Nvidia Geforce GT 520/standard vga adapter. Men tror jeg mangler en driver, for har problemer med å få aktivert 3d-kampvisning I football manager. Når jeg åpner spillet så kommer en beskjed om at skjermkortet er for svakt til å kjøre 3d-kampvisning., har og prøvd å oppdatere driveren ti kortet uten hell.. Så det jeg lurer på. hvor kan jeg finne en sånn driver hen eventuelt? Jeg kjører Windows 7 home premium 64 bit Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Hvis spillet sier at kortet er for svakt for 3D-visning er det nok det, GT 520 er jo faktisk ikke ment for å kjøre spill. Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Ok... Så det du mener da er at jeg kanskje skulle invistert i et nytt å bedre kort? Bare sånn for morsomhetens skyld, så sjekka jeg skjermbeskytterne, og på alle utenom to så stod det, skjermbeskytteren kan ikke kjøres fordi den krever et nyere skjermkort, eller et som er kompatibelt med Direct3D. Jeg har en kompis som har akkurat samme pc som meg, og han sier at han ikke har noen sånne problemer, hverken med fm i forhold til 3d-visningen eller dette her. Håper på svar... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Er dette en laptop eller stasjonær? Drivere for Nvidia-kort kan du laste ned og installere herfra: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Hva er egentlig forskjell på Geforce 500 series og Geforce 500M (Notebooks) under product series? om jeg tør spørre.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Hva er egentlig forskjell på Geforce 500 series og Geforce 500M (Notebooks) under product series? om jeg tør spørre.. 500 er for stasjonære maskiner 500M er i laptoper/notebooks/bærbare. Forskjellen er at laptop-utgaven inneholder programvare for å bytte mellom Intel-grafikk og Nvidia-grafikk og annen programvare for å spare strøm, i tillegg fungerer kun laptop-drivere med laptoper og stasjonær-drivere med stasjonære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå