Ratleto Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg har et ASUS P8Z77-V Z77 S-1155-hovedkort. Med dette HKet fulgte det med Wifi-antenne. For å starte Wifi-delen, må man inn i Asus Suite II, og klikke seg inn flere lag, før man får det igang. Er det noen som vet om noen måte å få dette til å starte automatisk ved boot, eller med skript? Konfig-oppsettet ligger i C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite II\Wi-Fi Engine\SoftAP.ini sammen med SoftAP.exe, men jeg får ikke til å starte Wifi-delen på noen måte med dette programmet. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg har et ASUS P8Z77-V Z77 S-1155-hovedkort. Med dette HKet fulgte det med Wifi-antenne. For å starte Wifi-delen, må man inn i Asus Suite II, og klikke seg inn flere lag, før man får det igang. Er det noen som vet om noen måte å få dette til å starte automatisk ved boot, eller med skript? Konfig-oppsettet ligger i C:\Program Files (x86)\ASUS\AI Suite II\Wi-Fi Engine\SoftAP.ini sammen med SoftAP.exe, men jeg får ikke til å starte Wifi-delen på noen måte med dette programmet. Slett suite`n og bare installer driveren. Funker fint her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 OK. Takker for svar. Men innimellom hadde det vært greit å bare ha et skript eller noe som startet eller stoppet Wifi'en. Noen andre som vet noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå