karoald Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hustadvika Bildet er fjernet. Beskrivelse: ..................................................................................... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Flott landskapsbilde - likte også godt blomstene i forgrunnen. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 En fin steming du formidler her. Likte spesielt lyset som faller på lyngen i forgrunnen. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Er enig med begge over. I tillegg liker jeg fargetonene og komposisjonen, retning og detaljer. Du ber om kritikk, det eneste jeg kan si er at bildet er behagelig og at det treffer. Et drømmebilde Må sees i stort. Endret 22. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Flott landskapsbilde - likte også godt blomstene i forgrunnen. Tusen takk. En fin steming du formidler her. Likte spesielt lyset som faller på lyngen i forgrunnen. Tusen takk Er enig med begge over. I tillegg liker jeg fargetonene og komposisjonen, retning og detaljer. Du ber om kritikk, det eneste jeg kan si er at bildet er behagelig og at det treffer. Et drømmebilde Må sees i stort. Takker så mykje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg