Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en prostituert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og når en er av den oppfatning at man skal kunne kjøpe seg retten til å ha seg med et annet menneske steiler jeg.

menn som kjøper seg retten til å ha seg med deg for 1 time eller 2 (eller fler) har jeg en sterk formening om, uten at jeg skal gå mer innpå det.

Hvorfor skal det være annerledes å leie ut kjønnet sitt fremfor hjernen eller armene sine? Frivillig prostitusjon (altså ikke menneskehandel) er da vel ikke noe annerledes enn en helt annen jobb. Har du en like sterk formening om en arbeidsgiver som kjøper arbeidskraft (i form av manuelt arbeid, eller utdannede individer, etc) som du har om en som kjøper sex? Er du like dømmende mot både mannlige og kvinnelige kjøpere? Selgere?

• Liker 2
Lenke til kommentar

og når en er av den oppfatning at man skal kunne kjøpe seg retten til å ha seg med et annet menneske steiler jeg.

menn som kjøper seg retten til å ha seg med deg for 1 time eller 2 (eller fler) har jeg en sterk formening om, uten at jeg skal gå mer innpå det.

Hvorfor skal det være annerledes å leie ut kjønnet sitt fremfor hjernen eller armene sine? Frivillig prostitusjon (altså ikke menneskehandel) er da vel ikke noe annerledes enn en helt annen jobb. Har du en like sterk formening om en arbeidsgiver som kjøper arbeidskraft (i form av manuelt arbeid, eller utdannede individer, etc) som du har om en som kjøper sex? Er du like dømmende mot både mannlige og kvinnelige kjøpere? Selgere?

Jeg tror egentlig RickyRon er klar over at det er mange som synes det samme som deg, og er mer interessert i en prostituerts mening når han spør i denne tråden.

Lenke til kommentar
liker du det stort og i snitt, er det de store gutta som tilfredstiller mest?

Det er tykkelsen og ikke lengden det kommer an på har hun svart.

TS: Full respekt for at du stiller opp og svarer på hva brukere lurer på, samt full respekt for at du tar betalt for noe andre også gjør, men mer skjult. Som at de vil ha påspandert drammer, skal vaske hus før det blir noe osv. Du kaller en spade en spade :thumbup:

Spørsmål:

1. Ser det genererer endel penger og du sier det går til luksus/forbruk utenom faste utgifter. Du sier også du vil slutte hvis du får en kjæreste. Hvordan tror du dette går når du har lagt til deg en livsstil som tydeligvis er et ganske høyt forbruk. (når du bare får en vanlig lønn)
  2. Du sier du ikke er missbrukt i barndom (noe mange av de prostituerte er) og gjør det fordi du selv bare vil. Har yrket endret deg mentalt på andre måter enn bare hva du mener om sex og trygghet der. Det sliter ikke mentalt på deg syns du?
  3. Edit - legger til et spørsmål: Nå er jeg av den formening at jeg tror jeg kunne vært sammen med ei som prostituerer seg. Hvordan tror du selv du hadde reagert på det? Når du f.eks har blitt sammen med noen som har syntes det har vært greit at du har fortsatt hvis du ville selv. Syns du det har vist at han har vært mindre glad i deg elns osv ...

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Nå er det vel ikke akkurat ukjent at dårlige holdninger og ukulturer meget lett kan oppstå blant folk og at slike ukulturer allerede finnes. Jeg personlig mener at ens syn på prostitusjon sier noe om menneskesynet en har og når en er av den oppfatning at man skal kunne kjøpe seg retten til å ha seg med et annet menneske steiler jeg.
Nå skal ikke jeg starte noe heftig debatt om dette, men du mener altså at man ikke selv eier kroppen sin og at man ikke bør få være fri til å gjøre hva man vil med den? Er det menneskesynet ditt? Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Spørsmål:

1. Ser det genererer endel penger og du sier det går til luksus/forbruk utenom faste utgifter. Du sier også du vil slutte hvis du får en kjæreste. Hvordan tror du dette går når du har lagt til deg en livsstil som tydeligvis er et ganske høyt forbruk. (når du bare får en vanlig lønn)

Jeg er ikke trådstarter, men dette vil antakelig ikke bli noe problem. Hun kan gjøre som alle andre kvinner i et forhold, nemlig la mannen betale.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Til trådstarter: hvordan er det med ligg etter byen nå kontra før du prostituerte deg? Ligger du med flere menn etter å ha vært på byen, eller færre? Og synes du det er rart å ikke få betalt fra en du ligger med etter byen, ettersom jeg kan tenke meg det er en "vane" for deg å få betalt for samleie?

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg starte noe heftig debatt om dette, men du mener altså at man ikke selv eier kroppen sin og at man ikke bør få være fri til å gjøre hva man vil med den? Er det menneskesynet ditt?

Jeg skal heller ikke starte noen diskusjon, men lurer bare på TS's synspunkter om saken.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

TS:

Hva med de menn som har seg med deg mot betaling? Og i enkelte tilfeller er gifte menn?

Hva synes du egentlig om sånne menn?

Så lurer jeg på videre hva du selv tenker for konsekvenser det kan få dersom synet på prostitusjon blir stadig mer positivt.

Ville det gjort noe med menns holdninger, tror du?

Ville det videre smittet over på deres holdninger til jenter/kvinner som ikke er prostituerte?

Nå er det vel ikke akkurat ukjent at dårlige holdninger og ukulturer meget lett kan oppstå blant folk og at slike ukulturer allerede finnes. Jeg personlig mener at ens syn på prostitusjon sier noe om menneskesynet en har og når en er av den oppfatning at man skal kunne kjøpe seg retten til å ha seg med et annet menneske steiler jeg.

La merke til at du sa du har visse standarder for hvilke kunder du sier nei til og det er ihvertfall bra. Nå vil jeg du skal forstå at jeg ikke har noen sterk formening om deg, men de menn som kjøper seg retten til å ha seg med deg for 1 time eller 2 (eller fler) har jeg en sterk formening om, uten at jeg skal gå mer innpå det.

Du har vel gjort deg opp en og annen mening om slike spørsmål dersom du har noen års erfaring innenfor bransjen?

Ja, jeg har gjort meg opp meninger. Og i korte trekk blir det dette:

Mine tanker om menn som oppsøker horer er todelt - fordi markedet er todelt. Menn som oppsøker kvinner som utviltsomt har bakmenn har jeg stor forakt for, men menn som oppsøker "frittståede" horer har jeg skjelden problemer med.

Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15 Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Lenke til kommentar

liker du det stort og i snitt, er det de store gutta som tilfredstiller mest?

Det er tykkelsen og ikke lengden det kommer an på har hun svart.

TS: Full respekt for at du stiller opp og svarer på hva brukere lurer på, samt full respekt for at du tar betalt for noe andre også gjør, men mer skjult. Som at de vil ha påspandert drammer, skal vaske hus før det blir noe osv. Du kaller en spade en spade thumbup.gif

Spørsmål:

2. Du sier du ikke er missbrukt i barndom (noe mange av de prostituerte er) og gjør det fordi du selv bare vil. Har yrket endret deg mentalt på andre måter enn bare hva du mener om sex og trygghet der. Det sliter ikke mentalt på deg syns du?
  3. Edit - legger til et spørsmål: Nå er jeg av den formening at jeg tror jeg kunne vært sammen med ei som prostituerer seg. Hvordan tror du selv du hadde reagert på det? Når du f.eks har blitt sammen med noen som har syntes det har vært greit at du har fortsatt hvis du ville selv. Syns du det har vist at han har vært mindre glad i deg elns osv ...

1.

Den dagen jeg må velge mellom kjærlighet og penger blir valget lett. Ingen formue i verden kan erstatte kjærlighet mellom meg om min framtidige kjæreste inv_biggrin.gif

2.

Det har til tider slitt litt mentalt, men det var før jeg klarte å sette klare og strenge grenser for meg selv. Nå som jeg vet hva jeg vil og ikke vil har jeg det helt topp. Mulig jeg fornærmer noen menn på veien, men i mitt liv er det jeg som er viktigst.

3.

Jeg kommer ikke til å fortsette med dette den dagen jeg får meg kjæreste, selv om gutten hadde syns det var greit. Men motivasjonen hans for at han syns jeg kunne fortsatt ville jeg nok spurt han ut om litt ekstra. For for meg høres det rart ut... Men den problemstillinga tror jeg ikke at jeg kommer opp i. smile.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Til trådstarter: hvordan er det med ligg etter byen nå kontra før du prostituerte deg? Ligger du med flere menn etter å ha vært på byen, eller færre? Og synes du det er rart å ikke få betalt fra en du ligger med etter byen, ettersom jeg kan tenke meg det er en "vane" for deg å få betalt for samleie?

Jeg merker at jeg nå, kontra før jeg begynte i bransjen, er mer rolig. Jeg tar ting som det kommer og er ikke like flørtete på byen. Jeg har fått en skkkelig selvtillitsboost etter at jeg startet opp, og har ikke samme behovet for oppmerksomhet fra menn når jeg er på byen nå.

Og så må det sies at det har hendt jeg har våknet et sted, etter en fuktig natt på byen, sett på mannen som sover ved siden av meg og tenkt "F**n, dette skulle jeg hatt betalt for" wink.png Jeg får skylde på alkoholen. wink.png

Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Synes du det er sårende å bli kalt "hore" ?

Nei Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Hva tenker du om å ta betalt for sex med gifte menn, som kansje også har barn?

Hva er dine tanker om utroskap?

Jeg skulle ønske vi levde i en verden der det alle var glade og snille mot hverandre, og at utroskap ikke var en del av hverdagen, men sånn er det ikke. Utroskap kan skade noe helt forferdelig og jeg er ikke en del av det "privat". Men som hore har jeg ikke helt den samme moralen. Det er mulig jeg forsvarer det jeg gjør for at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet når jeg tar i mot en gift mann. Men jeg mener at det er bedre, og tryggere, at en gift mann besøker en hore i ny og ne, enn å gå inn i ett forhold med en jente på jobb eller på byen. Sex er kun sex med en hore, men med en jente i privaten kan det fort bli følelser og dritt, og det tror jeg skader mer. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Edit: trippelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...