Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en prostituert


Anbefalte innlegg

Til TS: jeg tror ikke det var nødvendig å legge ned hjemmesiden. Salg er tross alt lov og høyesterett avgjorde for ikke lenge siden at sexannonser ikke var i konflikt med det. Det er heller ikke vært noen reduksjon i antall annonser på nettsidene som samler flere.

 

Har ingenting med det å gjøre, om det er lovlig eller ei. Men den eneste måten politi kan komme i kontakt med de onde kriminelle, dvs kjøperene, er gjennom den som gjør det lovlig. For at TS skal beskytte sin inntjening må personen gjøre seg så usynlig som mulig for politi og myndighet.

 

Ett eksempel;

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3359686.ece

 

Å, de visste godt hva sexarbeiderne mente; det var uttalelser både fra organisasjoner såvel som individuelle prostituerte som alle var imot loven, men i likhet med proffboksere og pokerspillere så vet jo ingen av disse sitt eget beste. :xmas:

 

Forsåvidt enig til en viss grad. De som ivret visste det selvsagt. Men det store flertallet bryr seg ikke, eller har ingen interesse av saken foruten å stemme slik det gavner ens egen karriere. Ergo kunne f.eks ikke en AP-representant stemt mot forbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forsåvidt enig til en viss grad. De som ivret visste det selvsagt. Men det store flertallet bryr seg ikke, eller har ingen interesse av saken foruten å stemme slik det gavner ens egen karriere. Ergo kunne f.eks ikke en AP-representant stemt mot forbud.

 

Vel, sexkjøpsloven er ikke den største saken på agendaen og burde heller ikke være det, men det som er en stor sak er summen av alle forbudene og reguleringene i Norge, som gjør det til et samfunn med lite valgfrihet der voksne mennesker umyndiggjøres for å beskyttes mot egne valg. Her føyer sexkjøpsloven seg fint inn, i tillegg til at den nok er den mest prinsipielt problematiske av forbudene da den går helt inn i soverommene og lar staten avgjøre hva som er et gyldig grunnlag for å ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du god kjennskap til andre prostituerte der du holder til, har du venninner/bekjente som også er prostituert? Kommer man inn i et "nettverk" som prostituert, eller er det stort sett et solospill? Det virker jo som du ikke har noe med hallikvirksomhet å gjøre, og driver helt "selvstendig", derfor spør jeg om dette.

 

Hender det at du frykter for sikkerheten din når du er alene med en kunde? Har du noen "sikkerhetsrutiner" med nye kunder, eventuelt en plan for hva du kan gjøre om noe går gale veien? Jeg kan tenke meg at du har klare regler til kunden for hva som er greit og ikke greit, og kanskje noe avtales på forhånd etc., men sex er jo vanligvis noe man gjør med folk man er trygg og stoler på, noe som sannsynligvis sjeldent er ditt tilfelle på jobben.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er du tilfeldigvis i Spania for tiden? Eller bor du i Oslo, eller nærheten?

 

Edit: Hehe var faktisk ikke jeg som skrev det over (utrolig nok). Men når jeg først er inne på emne:

 

Du sa at du ville ha kjæresteaktig sex (?), betyr det da at du helst vil gå på en form for "date" først eller se på en film med personen før du gjør det? Eller er det at du foretrekker forspill og alt det der, eller er det vanlig at mannen barer høvler seg over deg til han blir ferdig? Har du kjæreste, eller hatt kjæreste, mens du er prostituert? Vet familien evt. venner om dittt yrke? Er det bare en sidejobb? Er det noen ganger at du har avbrutt tjenesten pga. mannen gjør ting du ikke er komfortabel med?

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Plutselig ble jeg ikke the bad guy lenger, for som jeg sa ble dette en sex annonnse og folk prøver og få tak i damen, for alt vi vet er Diskusjon .No nettop startet sin egen prostitusjon side , for jeg trur mange som har funnet ut hvem som skrev inlegget ;) oohhh Diskusjon.no how naive you are .........

Lenke til kommentar

Plutselig ble jeg ikke the bad guy lenger, for som jeg sa ble dette en sex annonnse og folk prøver og få tak i damen, for alt vi vet er Diskusjon .No nettop startet sin egen prostitusjon side , for jeg trur mange som har funnet ut hvem som skrev inlegget ;) oohhh Diskusjon.no how naive you are .........

 

Morsomt å se deg sitte der med moral-hatten på.

 

Du som alle andre greier vel å se at TS på ingen måte har spurt om å få flere kunder, som i "jeg får kunder via et kontaktnettverk".

Og jeg tviler sterkt på at noen har funnet ut hvem vedkommende er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...