*F* Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Ville du godtatt det dersom du viste kunden var i et lukket forhold? Hvordan vil du moralsk stille deg til det Ville du har godtatt at kunden hadde AIDS dersom han brukte kondom? Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Dvs jeg tror mange norske jenter er mer bevisste rundt hvilke kunder de vil ha og derfor priser høyt. Jeg vil ikke ha kunder som helst vil betale 100krAnonymous poster hash: a0884...487 Hva synes du om at 99.9% av befolkningen avskyr deg? Ordet "avskyr" er et ganske sterkt begrep i denne sammenhengen. Og jeg tror du bommer fælt med det anslaget på 99,9%. "horene" har en funksjon i samfunnet de også, ellers så hadde de vell ikke eksistert? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Ville du tatt "oppdraget" om kunden sa han(/hun) bare var ute etter ikkeseksuelt selskap? Ville du i tilfelle tatt samme timepris? Hvordan vulle du vurdert dette for stamkunder kontra en ny kunde? Bare som et treff? Jeg har mange kunder jeg ikke har sex med. Jeg har bare sex med de jeg vil ha sex med. Jeg kan fint prate med en kunde. Til deg oppi her: tviler på at 99,9 hater meg. Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Ville du godtatt det dersom du viste kunden var i et lukket forhold? Hvordan vil du moralsk stille deg til det Ville du har godtatt at kunden hadde AIDS dersom han brukte kondom? Lukket forhold? Vanlig forhold? De fleste er gifte Nei, jeg ville ikke hatt sex med en med aids. Men de fleste har ikke aids, og hiv smitter ikke så lett. Jeg ville likevel ikke hatt sex med en som har hiv Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Med lukket forhold mener jeg vanlige ordinære forhold hvor det ikke anses som anstendig å ha sex med personer utenfor forholdet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2016 Forfatter Del Skrevet 18. september 2016 Med lukket forhold mener jeg vanlige ordinære forhold hvor det ikke anses som anstendig å ha sex med personer utenfor forholdet. Ja. Som sagt er de fleste godt gift. Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 Hva tenker du om at dem er det? Føler du det er riktig? Føler du på samvittighet da du er medvirkende i utroskap? Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 18. september 2016 Del Skrevet 18. september 2016 la meg omformulere meg selv siden dette forumet er fult av moralpoliti som aldri har sett en jente naken. Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) la meg omformulere meg selv siden dette forumet er fult av moralpoliti som aldri har sett en jente naken. Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Om det er noen som er moralpoliti her så må det jo være deg. Og at menn i hemlighet blir opphisset av "horer" og villig betaler for deres tjenester, men offentlig er det hysj, hysj forteller vel mere om vår feige dobbeltmoral enn noe om de prostituerte Så spørsmålet burde vel heller vert, hva synest du om folks dobbelmoral overfor dere prostituerte Endret 19. september 2016 av RegistrereMeg 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Hva tenker du om at dem er det? Føler du det er riktig? Føler du på samvittighet da du er medvirkende i utroskap? Vel. Jeg tenker at det ikke er min sak. De har sine grunner. Jeg tenker det er bedre at de møter meg enn finner seg en elskerinne som de utvikler en masse følelser for, som i sin tur grøfter hele ekteskapet. Jeg legger meg ikke opp i hvordan de lever livet sitt. Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 la meg omformulere meg selv siden dette forumet er fult av moralpoliti som aldri har sett en jente naken. Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Jeg har ikke kjæreste, og jeg har en vanlig jobb. Jeg kommer ikke til å fortelle en kjæreste at jeg gjør dette. Dessuten er det høyst uvanlig å ta med en eskorte hjem til mor og far;-) Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 la meg omformulere meg selv siden dette forumet er fult av moralpoliti som aldri har sett en jente naken. Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Om det er noen som er moralpoliti her så må det jo være deg. Og at menn i hemlighet blir opphisset av "horer" og villig betaler for deres tjenester, men offentlig er det hysj, hysj forteller vel mere om vår feige dobbeltmoral enn noe om de prostituerte Så spørsmålet burde vel heller vert, hva synest du om folks dobbelmoral overfor dere prostituerte Jeg tror dette er en tenkt problemstilling for gjest. Jeg merker ikke noe til dette. Merker sjeldent at folk har problemer med de prostituerte, oftere med kundene Anonymous poster hash: a0884...487 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva tenker du om at dem er det? Føler du det er riktig? Føler du på samvittighet da du er medvirkende i utroskap?Vel. Jeg tenker at det ikke er min sak. De har sine grunner. Jeg tenker det er bedre at de møter meg enn finner seg en elskerinne som de utvikler en masse følelser for, som i sin tur grøfter hele ekteskapet. Jeg legger meg ikke opp i hvordan de lever livet sitt. Anonymous poster hash: a0884...487 Jeg tenker mer at hvis folk må gå til en eskorte mens man er gift for og være lykkelig burde de heller skilles. Mener den slags moral at man er gift og holder på med andre er avskyelig. Men vi lever nå i et samfunn der moral ikke er verdt noe. I grunn kan man ikke Stole på noen. Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva tenker du om at dem er det? Føler du det er riktig? Føler du på samvittighet da du er medvirkende i utroskap?Vel. Jeg tenker at det ikke er min sak. De har sine grunner. Jeg tenker det er bedre at de møter meg enn finner seg en elskerinne som de utvikler en masse følelser for, som i sin tur grøfter hele ekteskapet.Jeg legger meg ikke opp i hvordan de lever livet sitt. Anonymous poster hash: a0884...487 Jeg tenker mer at hvis folk må gå til en eskorte mens man er gift for og være lykkelig burde de heller skilles. Mener den slags moral at man er gift og holder på med andre er avskyelig. Men vi lever nå i et samfunn der moral ikke er verdt noe. I grunn kan man ikke Stole på noen. Er det verre nå enn tidligere (i et historisk perspektiv) dette med å stole på noen? Hvilken tidsepoke mener du eventuelt folk var mere til å stole på? Vikingene, eller kanskje for 2000 år siden når steining og korsfestelse var vanligt. Jeg tror ikke folk er så mye mindre å stole på nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Kjekt hvis du henviser til kilder når du bruker statistikk. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Kjekt hvis du henviser til kilder når du bruker statistikk. nicket ditt tilsier at du burde ha ganske god evne til å anta at 99% ikke er langt unna sannheten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Hva tenker du om at dem er det? Føler du det er riktig? Føler du på samvittighet da du er medvirkende i utroskap?Vel. Jeg tenker at det ikke er min sak. De har sine grunner. Jeg tenker det er bedre at de møter meg enn finner seg en elskerinne som de utvikler en masse følelser for, som i sin tur grøfter hele ekteskapet.Jeg legger meg ikke opp i hvordan de lever livet sitt. Anonymous poster hash: a0884...487 Jeg tenker mer at hvis folk må gå til en eskorte mens man er gift for og være lykkelig burde de heller skilles. Mener den slags moral at man er gift og holder på med andre er avskyelig. Men vi lever nå i et samfunn der moral ikke er verdt noe. I grunn kan man ikke Stole på noen.Er det verre nå enn tidligere (i et historisk perspektiv) dette med å stole på noen? Hvilken tidsepoke mener du eventuelt folk var mere til å stole på? Vikingene, eller kanskje for 2000 år siden når steining og korsfestelse var vanligt. Jeg tror ikke folk er så mye mindre å stole på nå enn tidligere. Jeg siterer deg siden fu svarer til begge. Mennene jeg møter er ikke ekle, perverse menn som oppsøker prosttuert etter prostituert. Jeg har som sagt KUN faste kunder. Jeg vil ikke møte en mann som betaler 'ekstra' for det ene og det andre. Jeg tilbyr kun mitt selskap og samtaler. Et treff på 30 min og en håndjobb og null prat er uaktuelt. Jeg møter ikke sånne griser. Og det syns jeg faktisk mange av de ER. Jeg avviser de aller fleste. Store forskjellen på meg og hun som startet tråden er nok at jeg er eldre, og at kundene kjenner meg, hvem jeg ER. Jeg kan fint dra på kafé med en kunde, eller møte de tilfeldig. Jeg har ingenting å skjule. Jeg får litt penger her og der, og de får en hemmelig venn Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2016 Forfatter Del Skrevet 19. september 2016 Forøvrig tror jeg det er lett at man kan tenke at disse gifte mennene kan gå fra kona. Jeg tenker det ofte om de jeg og. Samtidig vet jeg at det ikke er så svart hvitt. Faktisk har jeg blitt kjent med mye bedre menn nå enn før. Selv om de er sexkjøpere. Anonymous poster hash: a0884...487 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Hva synes du om at 99.9% av menn ikke ville tatt deg med hjem til sine foreldre og vært ærlig om hva du jobber som? Kjekt hvis du henviser til kilder når du bruker statistikk. nicket ditt tilsier at du burde ha ganske god evne til å anta at 99% ikke er langt unna sannheten. Dette må du nesten forklare nærmere.. Lenke til kommentar
RegistrereMeg Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) Hva tenker du om at dem er det? Føler du det er riktig? Føler du på samvittighet da du er medvirkende i utroskap?Vel. Jeg tenker at det ikke er min sak. De har sine grunner. Jeg tenker det er bedre at de møter meg enn finner seg en elskerinne som de utvikler en masse følelser for, som i sin tur grøfter hele ekteskapet.Jeg legger meg ikke opp i hvordan de lever livet sitt. Anonymous poster hash: a0884...487 Jeg tenker mer at hvis folk må gå til en eskorte mens man er gift for og være lykkelig burde de heller skilles. Mener den slags moral at man er gift og holder på med andre er avskyelig. Men vi lever nå i et samfunn der moral ikke er verdt noe. I grunn kan man ikke Stole på noen.Er det verre nå enn tidligere (i et historisk perspektiv) dette med å stole på noen? Hvilken tidsepoke mener du eventuelt folk var mere til å stole på? Vikingene, eller kanskje for 2000 år siden når steining og korsfestelse var vanligt.Jeg tror ikke folk er så mye mindre å stole på nå enn tidligere. Jeg siterer deg siden fu svarer til begge. Mennene jeg møter er ikke ekle, perverse menn som oppsøker prosttuert etter prostituert. Jeg har som sagt KUN faste kunder. Jeg vil ikke møte en mann som betaler 'ekstra' for det ene og det andre. Jeg tilbyr kun mitt selskap og samtaler. Et treff på 30 min og en håndjobb og null prat er uaktuelt. Jeg møter ikke sånne griser. Og det syns jeg faktisk mange av de ER. Jeg avviser de aller fleste. Store forskjellen på meg og hun som startet tråden er nok at jeg er eldre, og at kundene kjenner meg, hvem jeg ER. Jeg kan fint dra på kafé med en kunde, eller møte de tilfeldig. Jeg har ingenting å skjule. Jeg får litt penger her og der, og de får en hemmelig vennAnonymous poster hash: a0884...487 Sitat fra deg: "Et treff på 30 min og en håndjobb og null prat er uaktuelt. Jeg møter ikke sånne griser." Er det hvor lenge møtet varer og hvor mye/lite han betaler som avgjør om han er en gris? Virker litt som de du tjener bra med penger på er "gentlemenn" og de som ikke er villig til å bla opp tusenlappene er griser. Endret 19. september 2016 av RegistrereMeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg