Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en prostituert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Synas du sjølv du er "verdt" 2000,-/t? Evt at en time med ei prostituert er det?

Tar dei mannlege like mykje?

Takk

Jeg jobber selv med å selge tjenester.

Menn har normalt mye lavere priser enn kvinner for normale tjenester, spesielt i Norge da det er veldig stor forskjell på etterspørsel mellom kvinner og menn. 

Espen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har lest en del her inne om hvordan folk ser på "horer" og tenkte jeg skulle gi dere et litt bedre innblikk i hva det er som egentlig skjer. Så hvis det er noen der ute som lurer på noe, eller ønsker å øke sin kunnskap er det bare å spørre. smile.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15 Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Trenger ikke å spørre. Feministene har lært oss alt vi trenger å vite om hvordan det er å være prostituert...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gått opp eller ned? Hva er årsaken?

Større press. Ofte skyldes det 'nye' prostituerte som tar lav pris. Alle vil jo helst ha en 'billig' hore. Merket etter jul at menn hev seg på utenlandske og nye jenter. Selv priser jeg etter kunden. Jeg har kun faste kunder, og kun outcall. Vil ikke ta de med hjem. Siden jeg har faste kunder som jeg har kjemi med kan disse treffene vare lenge og derfor er timeprisen lav, selv om kvelden koster feks 5000.

Mange av oss norske tar en veldig høy timepris i forhold til mange av de utenlandske. Standardprisen er vel 2500-3000 nå.

Anonymous poster hash: a0884...487

Lenke til kommentar

Lenge siden Ts startet denne tråden... Hun er sikkert ute av gamet nå. Men jeg derimot er også eskorte. Og prisene er ikke 2000 per time lenger :)

TS har sikkert blitt drept av en kunde :ph34r:

Dvs jeg tror mange norske jenter er mer bevisste rundt hvilke kunder de vil ha og derfor priser høyt. Jeg vil ikke ha kunder som helst vil betale 100kr

Hva synes du om at 99.9% av befolkningen avskyr deg? 

Tror du virkelig at 99.9% av befolkningen avskyr horer? Hvis du er så borte i natta så vil jeg si at det er 100% feil og velkommen til 2016 :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...