Moerk Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 25.april 2012 Forsåhavet Efjord. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Litt utbrent på himmel,men her synes jeg det faktisk ikke gjør noen ting.Da en her ser hvor sola/lyset kommer fra.Mulig jeg ville mørknet speiling ørlite(smakssak),og ikke minst fjernet den speilingen av en mast,eller hva det er,litt til høyre for midten av bildet. Men alt i alt ett lekkert format,kjempe stemning av ett flott stykke Norge;) Legger til kanskje litt oppretting av skeiv horisont,vet det er perspektiv skeivhet,men kunne løfte det litt opp på høyre side;) Endret 22. juli 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Bildet ble tatt i all hast på vei til en tidfestet avtale. Kamreaet er et P&S til ca 600 kroner som jeg har liggende fast i bilen. Det tar helt OK bilder under gunstige forhold. Er vanligvis nøye med å vatre bildet, men syntes ikke helt at det passet her. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ov det er flot :-) dejlige spejlinger i vandet og smukt ser det ud mvh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg