Formula90 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 HAr en 3 mnd gammel stasjoner, kjøpte div deler fra komplett å bygde selv, har bare brukt maskin 10 timer kansje! å plutselig så fik jeg blå skjerm når jeg startet den opp, før innloggings skjermen. skjer hver gang. formaterte den, å da funket den første gang, men når jeg skulle på maskin igjen så skjedde det igjen, blå skjerm, så slår den seg av å starter på nytt å på nytt, får valg å ta oppstartsreperasjon, kommer at han finner en feil, men at han ikke klarer å fikse det selv, hvaaa skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kanskje si litt hva slags pc det er snakk om? Er det sanforce SSD du har? I så fall ville jeg prøvd med en annen harddisk/SSD og se om problemet løser seg. Ellers kan det være dårlig PSU eller løse kabeler vanskelig å si, men ville prøvd f.eks ubuntu bare for å se om samme skjer der. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Intel® SSD 520 Series 60GB 2.5" Silver Power SP-SS850 850W PSU Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155 Intel® Core i5-2500K Processor får ta å prøve å kobble ifra å koble inn igjen osv da : p Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 jeg tok ijnn og ut ledningene, og to ut to av rambrikkene, koblet ås i hdden som jeg fikk i posten idag, fikk ikke blå skjerm ved oppstart, nå kommer den etter ca 10 minutter, skjer hver gang ca : s Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 kommer opp nå system et eller annet memery dump nederst på blå skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå