Astrid E. Saltveit Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hold i vei - her kommer jeg...! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Synes det var flott. Ville prøvd et kutt nederst, nesten halve det grønne, som jeg ser det Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Synes det var flott. Ville prøvd et kutt nederst, nesten halve det grønne, som jeg ser det Takker så mye for kommentaren og innspillet Ser at du kan ha et poeng med kuttforslaget, men samtidig liker jeg godt at dette bildet har mer høydeformat og luft i seg.... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Synes det var flott. Ville prøvd et kutt nederst, nesten halve det grønne, som jeg ser det Takker så mye for kommentaren og innspillet Ser at du kan ha et poeng med kuttforslaget, men samtidig liker jeg godt at dette bildet har mer høydeformat og luft i seg.... Enig i det, angret kommentaren. Var litt for kjapt på, og litt for kjapp i formuleringene. Hadde bare lyst til å komme med andre ideer som du spurte om. Jeg liker bildet uansett akkurat som der er , og tror jeg ville likt begge deler Endret 21. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Godt fanget av Humla. Ikke lett å låse fokus på ett så lite "flyvende objekt" Klokkene og humla "henger" i lufta. Behagelige farver/bakgrunn. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Godt fanget av Humla. Ikke lett å låse fokus på ett så lite "flyvende objekt" Klokkene og humla "henger" i lufta. Behagelige farver/bakgrunn. Takker så mye for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg