Mann_Av_Gull Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Ser veldig lovende ut. Skal vurdere kjøp senere, da jeg begynner å få lyst på noe mer stillegående. Kanskje kjøpe et par ekstra 140mm R2 vifter i tillegg. Dette kabinettet kan bruke 140mm vifter overalt. Men i tillegg kan man bruke 120mm. http://www.sweclocke...esign-define-r4 Endret 21. juli 2012 av Mann_Av_Gull Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Eh, trykka du litt feil nå? Virker som dette er et svar som tilhører en annen tråd, var vel ikke meningen å lage en ny tråd? Eller er det jeg som har misforstått? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Eh, trykka du litt feil nå? Virker som dette er et svar som tilhører en annen tråd, var vel ikke meningen å lage en ny tråd? Eller er det jeg som har misforstått? Nei, er det allerede en tråd om dette kabinettet? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Eh, trykka du litt feil nå? Virker som dette er et svar som tilhører en annen tråd, var vel ikke meningen å lage en ny tråd? Eller er det jeg som har misforstått? Nei, er det allerede en tråd om dette kabinettet? Det er godt mulig, men åpningsinnlegget gir inntrykk av at du svarer på noe. Det er ingen spørsmål eller en problemstilling. Bare at du vurderer et kjøp. Hva er hensikten med tråden? Endret 21. juli 2012 av Uderzo Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Eh, trykka du litt feil nå? Virker som dette er et svar som tilhører en annen tråd, var vel ikke meningen å lage en ny tråd? Eller er det jeg som har misforstått? Nei, er det allerede en tråd om dette kabinettet? Det er godt mulig, men åpningsinnlegget gir inntrykk av at du svarer på noe. Det er ingen spørsmål eller en problemstilling. Bare at du vurderer et kjøp. Hva er hensikten med tråden? R4 er et helt nytt produkt. Ville bare se om noen hadde noen synspunkter på det. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 en artikkel til om lanseringen her: http://casemodforums.com/news/?p=195 btw. har egentlig lyst på det selv, fått noen ideer til mods på det, men må bli ferdig med de kabbinettene jeg alt har driver med... Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Dette skal kjøpes så fort lønninga kommer, i hvit! Har svart R3 fra før av, og R4 har fått alt jeg ønsket meg med R3 med en ekstra bonus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå