takems Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 hei, jeg er en aktiv gamer og spiller både bf3 og skyrim. og jeg lurer på om denne pc'n klarer å kjøre det på high?/ er dette en bra game pc i det hele tatt? http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-17-tom/asus-g75vw-t1019v/170368.3004/ takk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Heisann. Det er en god gaming laptop. Er god byggekvalitet. 4kjernes CPU fra intel. 8GB ram Greit skjermkort Stor HDD Minuset som man kan kalle det er at det ikke er noen SSD i den. Men det gjør ikke så mye da det ikke hjelper i spill. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Tjajojeh SSD hjelper bra i spill med lengre loading tider, enkelte MMORPGs feks. Uansett, jeg har G74SX som er forgjengeren til dette, og den klarer alt av spill jeg har uten problemer, veldig fornøyd, spesielt til den prisen. På min så har jeg 2 HDD slots, som har resultert i at jeg har både en SSD og en vanlig harddisk i min PC, fungerer svært svært bra! Lenke til kommentar
takems Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 tusen takk! har tenkt å selge min stasjonær pc. Jeg er lei av alt utsyre når jeg skal på lan Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Du burde kanskje vurdere å vente litt til ROG-laptopene kommer med et gtx 680m kort. Ligger i kortene at en slik versjon dukker opp snart, siden kjølingen er god nok, og det er nok plass, osv. Eller se om det finnes andre gaming-laptoper med 680m på markedet. Siden du allikevel kjøper en laptop som veier 5 kilo, er ganske dyr, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå