Gå til innhold

BK: Gammel trotjener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe flott båt :-) Er dette en form for børing ? Vi har en modell av en fembøring her hjemme på skjenken hos oss, synes den kunne ligne litt selv om fembøringen tydeligvis er en mye større båt da :-) PS! Skitt fiske da, så kanskje det blir en middag eller to :-)

Lenke til kommentar

Kjempe flott båt :-) Er dette en form for børing ? Vi har en modell av en fembøring her hjemme på skjenken hos oss, synes den kunne ligne litt selv om fembøringen tydeligvis er en mye større båt da :-) PS! Skitt fiske da, så kanskje det blir en middag eller to :-)

Jeg har dessverre ikke greie på så veldig mye angående denne båten - den settes ut hver vår og taes inn hver høst. Altså er den ikke ikke min. Jeg får heller sjekke ut detaljer og legge det ut ved en senere anledning :)

Lenke til kommentar

Grei båt Slettamann, men her blir jeg litt skuffet, fordi du alltid leverer bra bilder.Horisonten er skev og det er lite rom foran båten..du har også kuttet broen..er det bevisst ?

Bildet er tatt for en stund siden og var egentlig ikke tenkt for publisering. Men siden båten er et bra motiv og været var vakkert der og da, la jeg det inn likevel. Og jeg ser at det er skjevt og har en rettet versjon. Men da ble det selvsagt trangere.

Og broen kuttet jeg med vilje - synes den ble for dominerende der i bakgrunnen...

Lenke til kommentar
Jeg har dessverre ikke greie på så veldig mye angående denne båten - den settes ut hver vår og taes inn hver høst. Altså er den ikke ikke min. Jeg får heller sjekke ut detaljer og legge det ut ved en senere anledning :)

Ikke så farlig, blei bare litt nygjerrig :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...