any question? Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 er det noen som vet hva disse pleier å ligge på? fikk noen priser: IF: kasko: 1650/mnd. del kasko: 825/mnd nemi: 2021/mnd 598/mnd er det noen som vet om noen som er billigere? bor på varhaug Rogaland Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Det kommer jo helt an på endel forskjellig. Førers alder, sikkerhetsutstyr, lås, bonus, garasjeparkering, medlemsskap i div organisasjoner osv osv, avhengig av hvilket forsikringsselskap du sjekker. Gjensidige tar ca 7000 årlig for min 07 er-6f, Storebrand skal ha ca 18000 for tilsvarende. edit: kasko altså edit2: Gjensidige tilbyr meg 982/mnd (11784/år) for fullkasko m/4000 egenandel for '12 YZF-R 125. 608/mnd (7294/år) med samme egenandel for delkasko. Jeg er da over 23 år og har godkjent lås og verneutstyr. Sykkelen har ikke ABS. Endret 21. juli 2012 av srbz Lenke til kommentar
any question? Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) jeg er 16, skal ha godkjent verneutsyr og lås, skal ha den inne i en låst privat garasje. da børde vel satsen på kasko gå ned? Endret 21. juli 2012 av any question? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Gjensidige tar ikke hensyn til garasjeparkering, men andre selskaper gjør. Det beste er egentlig om du sjekker litt rundt selv. Enkelte selskaper lar deg sjekke priser på nett, andre ikke. Gjensidige ga meg faktisk noe lavere premie når jeg avtalte gjennom en kundebehandler sammenlignet med hva som sto oppgitt på nett. Dette er uansett noe du bør sjekke selv. Hos f.eks. Gjensidige (og Storebrand m.fl.) kan du taste inn fødselsnummeret ditt og så slår de deg automatisk opp og ser hvilke rabatter du evt. har rett på. Selv får jeg rabatt hos Gjensidige fordi jeg selv er medlem i både Tekna og NITO, og min mor er medlem i YS. Dette påvirker premien. Derfor må du nesten sjekke priser på egenhånd, ettersom premie vil variere fra person til person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå