Harald Gjerholm Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Ustabilt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Dette er praktfullt.., dårlig vær, ja, men et flott fotovær. Liker lyset, himmelen, fargene og denne fine stemningen. Bra dette!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Ustabilt Beskrivelse: Bildet er tatt fra Hauerstranda på Jevnaker en av disse så alt for mange ustabile dagene i sommer. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Jeg liker stemningen i bildet ditt Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kan vel nesten kalle Gjerholm for landskapsmesteren i spesielt lys Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Flott landskapsbilde der himmelen tar mest oppmerksomhet med friske farger og skyformasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg