NiJoh Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Har et nytt stort problem, tenker bare på henne når jeg er kåt, har overhode 0 følelser for henne etter at jeg har tømt meg Det gjør da alle menn, enten med kjæresten eller kona... Enten snork eller mat. Så skal jeg bare kjøre på? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Har et nytt stort problem, tenker bare på henne når jeg er kåt, har overhode 0 følelser for henne etter at jeg har tømt meg Det gjør da alle menn, enten med kjæresten eller kona... Enten snork eller mat. Så skal jeg bare kjøre på? Ja, kjør på. 4 Lenke til kommentar
Makrell_i_tomat Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Ingen problem. Men husk at hun er 15 og ikke har "sengelappen", eller har grensa blitt satt ned? Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Djeez, grow some nuts. Var sammen med 96-modell jeg også for en stund siden. Jeg er 89 (modell, that is.. ), var ikke no problem d. Begge var bevisste på aldersforskjellen og var litt usikre i starten pga av d. Men kjærligheten seiret uansett og bestemte oss for å bli sammen Endret 10. september 2012 av NoxRy Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har et nytt stort problem, tenker bare på henne når jeg er kåt, har overhode 0 følelser for henne etter at jeg har tømt meg Det gjør da alle menn, enten med kjæresten eller kona... Enten snork eller mat. Hahaha........ Ikke tull om MAT!!! Psyko Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hva har det vel å si om du ikke har følelser for henne? Det er ingenting annet enn kjemiske reaksjoner i hjernen. En spade er en spade. Når det er sagt, så betyr ikke det at jeg anbefaler deg å hoppe i halmen ennå. Vent til hun bikker 16 år, så løper du ingen juridisk risiko. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Eksen ble 19 mens jeg var 15, var aldri noen problemer knyttet til aldersforskjell. Anonym poster: 3b58db7e0611c4496355a52c3a238f13 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har trådstarter lyst til å komme med en oppdatering? 2 Lenke til kommentar
Miliken Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Mitt råd er følgende: tenk med det hodet som sitter på skuldrene. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 Ok, planen var å møte hu rett etter skolestart, men jeg har falt pladask for en på min egen alder. Har ikke hjerte nok til å utnytte 97eren, så derfor sa jeg det rett ut, men jeg møtte 94 jenta på russekro forrige helg, ble mye blikk kontakt, skal forhåpentligvis prate med hun imorra og jeg håper å få kapret henne! 2 Lenke til kommentar
Morpho Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Nice!! høres mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå