Gå til innhold

Desperat etter større pupper? Noe hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 15 år, og er nesten helt flatbrysta. Jeg har ganske trent opp kropp og er 165 høy, og det er litt arvelig å ha små pupper, men jeg har virkelig små! Men grunnen til at jeg er helt desperat etter å få større pupper er at jeg faktisk tror at de ikke vokser heller. Jeg har faktisk de minste puppene på trinnet, noe jeg syntes er litt sykt.

Jeg leser veldig ofte på nettet etter tips, men det ser veldig lite ut til å hjelpe, derfor måtte jeg prøve dette. Jeg har hørt at man får større pupper av p-piller og er kanskje faktisk villig til å prøve det forutsett av bivirkningene.

Jeg har også hørt at man kan få større pupper av å trene dem opp, men det funker virkelig ikke. De blir fastere men ikke større, det bare forhindrer hengepupper. Og jeg trener ganske ofte og tror egentlig puppene mine ikke inneholder fett nesten!.

Jeg er også nesten på glippet til å sette noe silikon greier men det er nok litt i overkant for en femten åring, men om lurer da på om det finnes noen spøyter man kan sprøyte inn i puppene får å bare få litte granne mer fylde.?

Dette ser jeg ut som ett utrolig stor problem for meg, og jeg blir utrolig glad for alle de som gidder å skrive til meg :)) Tusen takk på forhånd.

Hilsen en desperat jente på 15 år :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er 15 år og skal utvikle deg enda noen år. Det er derfor for tidlig å si sikkert hvordan du vil bli seende ut når du er ferdig utviklet. Du bør tenke deg veldig nøye om før du gjør noen inngrep for å få større bryster når du enda er så ung.

Jeg synes også du skal huske på at det er en del som ikke synes at store brytster nødvendigvis er så fint. Noen synes at jenter med små pupper er fantastisk flotte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pupper er det siste jeg tenker på når jeg speider etter blikkfangere. Smil, velstelt, stil og rumpe er det første jeg legger merke til. :wee:

nesten som om jeg selv skulle skrevet det der :p

Men slapp av, hvorfor er det så farlig at du ikke har så store pupper da? Hvis det er så vanvittig farlig får du bare ta silikon når du blir 18

Lenke til kommentar

Som noen nevnte lenger oppe, du har noen år til der du utvikler deg, der puppene dine kan vokse :p De kan begynne om imårra, om 1, 2 eller 3 år, så ikke tenk for mye på det nå :)

Forresten, hør på Lapo! Pupper er ikke viktig, en happy, selvsikker og veltrent jente er mye, mye viktigere! :)

Lenke til kommentar

Du burde booke time med plastikkirurg. Mesteparten av puppeveksten er over som 15-åring, og hvor feit du blir avgjør resten. Du kan også booke time hos lege for å sjekke etter hvordan hormonnivåene er iforhold til resten, du kan da f.eks begynne på p-piller, men ha større variasjon i hormonnivåene enn hva som er vanlig. F.eks dobbel pakke, jeg bare tenker høyt, jeg vet ikke om det er mulig, må sjekke medline.

Du kan legge bittelitt silikon under muskelen, da blir det vanlige puppevevet ikke ødelagt, og så får du en veldig jevn og fin profil. Det er viktig at ikke puppene blir for store, for da vil det se dumt ut i forhold til resten av spikerkroppen din.

Dersom du har kondisjonstalent og har et godt steg, så kan du uten silikon nå langt som kondisutøver. Tenk på det først. Det går også an å kompensere for dårlige pupper, på utesteder kan du f.eks ha en t-skjorte hvor d står: "små saker, men tar staken i baken"

Lenke til kommentar

Du, puppene mine var på ingen måte ferdigutvokst da jeg var 15, så synes du skal slappe litt av. Selv om det ikke virker som de vokser noe nå kan det fint hende du utvikler seg litt mer. Hos meg skjedde det mest da jeg var mellom 18 og 20. Dessuten kan det hende du får et mer avslappet forhold til egne pupper og når du blir litt eldre. Du har sikkert hørt det før, og det høres forferdelig klisje ut, men det er faktisk sant.

Uansett, det er ingen kirurger i Norge som vil legge inn silikon på en 15-åring, så rådet over er ikke så hjelpsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pupper er det siste jeg tenker på når jeg speider etter blikkfangere. Smil, velstelt, stil og rumpe er det første jeg legger merke til. :wee:

nesten som om jeg selv skulle skrevet det der :p

Men slapp av, hvorfor er det så farlig at du ikke har så store pupper da? Hvis det er så vanvittig farlig får du bare ta silikon når du blir 18

I motsetning til disse personane, meiner eg at puppar er veldig viktige og er noko av det første eg legg merke til med ei jente. Om dei faktisk er veldig små, skal eg ikkje lyge til deg: det er noko å bekymre seg over.

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...