jellybelly123 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg driver og kikker etter et et sted å bo i Narvik(skal gå på høyskolen der). Jeg har fått tilbud om hybel i nærheten av skolen til 4500,-+strøm, noe som jeg synes var litt vel stivt for 10 kvadrat, så nå ser jeg i området sentrum/Frydenlund siden det virker litt billigere. Når jeg kikker på kartet så virker det som om avstandene ikke er særlig store så jeg tenkte å la bilen være hjemme når jeg drar nordover. Nå har jeg imidlertid aldri vært i Narvik - og kart kan bedra, så vil det gå greit å bo i sentrum/Frydenlund og basere seg på å gå eller ta buss til skolen? Lenke til kommentar
Isagan Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det er veldig stivt for 10m2. Sentrum eller Oscarborg er bra, ikke så lang å gå men det er opp over bakken hele vei til høgskolen. ser gjerne på fremover.no for leiligheter/hybel. lol. ta buss til skolen? i Narvik? Du kan gjerne gå fra frydelund, mange som gjøre det, men det bli slitsom etterhvert. oh gud....ta med deg bil, det er den beste ting du kan har her oppe but thats just my opinion. hope this help somewhat. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg ville tatt med bil hvis du har en. Evt. solgt en. Buss er det bare å glemme. Vurdert studentsamskipnaden? Lenke til kommentar
jellybelly123 Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Hehe, bilen får bli med da. Jeg har søkt via samskipnaden og ja, men foreløpig har søknaden min status som ubehandlet. Antar det er fordi jeg søkte først i juni og fristen var i mai, men for all del, det kan jo enda dukke opp noe derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå