Efagimo Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjøping av ammo er kun no i Alpha for å få testa dei ut.. Når spelet kjem ut så bli det tatt vekk Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Merker at dette er i alpha ass...Hehe. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fikk iallefall ikke god følelsen fra DayZ av dette spillet... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Har nå spilt en liten time, man må jo ta i betrakting at dette er alpha. Men spillet virket ikke bra, enformige lyder blant annet. Ikke en veldig kreativ verden av det eg har sett. Bygningene er stort sett helt tomme de få man kan gå inn i. Men som sagt dette er alpha. Kan forbedres helt klart. Endret 16. oktober 2012 av Raul07 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Får massiv kritikk på forumet også ser jeg. Men det med at det bare er en "alpha" er bare tull egentlig. Spillet skal lanseres om 30-dager. Alpha er noe man har 1år før lansering. 3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Får massiv kritikk på forumet også ser jeg. Men det med at det bare er en "alpha" er bare tull egentlig. Spillet skal lanseres om 30-dager. Alpha er noe man har 1år før lansering. Fullt klar over dette, kritikken hagler mot dem på forumet deres, men ikke så rart. Hele spillet føles ikke 2012, gameplay og lyd er langt under standaren. Merker at eg angrer litt for at kjøpte dette nå, trodde jo på noe bedre enn dette. Men kjøper sjeldent spill så en bom av og til får eg tåle Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Får massiv kritikk på forumet også ser jeg. Men det med at det bare er en "alpha" er bare tull egentlig. Spillet skal lanseres om 30-dager. Alpha er noe man har 1år før lansering. De har da hatt intern alpha en stund... Og hvor finner du at spillet skal lanseres om 30 dage? Eneste jeg finner er at spillet går i beta 31. og at preorder tilbudet slutter 20. november. Ikke noe om at det slippes da... 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Uansett synes eg DayZ er et langt bedre spill enn dette, som eg skrev, ble aldri den samme følelse. Har allerede hodeverk over de lydene zombiene lager når de springer etter deg, hater den lyden! Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fikk spilt i en time etter at jeg klarte å få spillet ikke til å krasje.Det eneste jeg har å si er at team bak DayZ har ingenting å frykte.Det er en masse ting som må fiskes i SærS at jeg det ser ut som den er hjemmesnekra av noen ungdommer på fritid. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Dette stemmer godt overens med det man fort fikk inntrykk av i starten etter at hypen rundt noen mistenkelige skjermbilder hadde lagt seg. Jaja, da fjernes tråden fra listen. Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er forståelig det. J eg er heldig på en måte, har aldri sett på war z som erstattning til dayz. Tror The War Z kan være morsomt på sin egen måte. Tror uansett at begge spillene er rimlig kjedlig hvis man ikke har noen å spille med, og jeg har heldighvis flere å spille med, og sikkert en del fra ourdayz serverne som skal spille også. Vi kommer også til å leie en egen server som blir passordbeskyttet så vi kan styre miljøet litt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 En ting som må fikses er zombiene, de er jo rene supermann. Vet ikke hvor mange slag man tåler men tipper 3-4 slag før dør, eg dør hele tiden. Enten blir eg slått i ryggen av en med lommelykt eller blir eg sperret inne i et hjørne med zombier. De er jo like raske innendørs også nå. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Du må treffe de i hodet. Klarte og drepe en zombie i sta! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 En ting som må fikses er zombiene, de er jo rene supermann. Vet ikke hvor mange slag man tåler men tipper 3-4 slag før dør, eg dør hele tiden. Enten blir eg slått i ryggen av en med lommelykt eller blir eg sperret inne i et hjørne med zombier. De er jo like raske innendørs også nå. Det tar jeg som en god nyhet. Ingen grunn til at de skal være tregere inne bare fordi de var det i Dayz. Dessuten fryktet jeg at spillet skulle bli altfor lett, så dette gledet meg å høre. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Blir slått i hjel av folk med lommelykt haha! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 En ting som må fikses er zombiene, de er jo rene supermann. Vet ikke hvor mange slag man tåler men tipper 3-4 slag før dør, eg dør hele tiden. Enten blir eg slått i ryggen av en med lommelykt eller blir eg sperret inne i et hjørne med zombier. De er jo like raske innendørs også nå. Det tar jeg som en god nyhet. Ingen grunn til at de skal være tregere inne bare fordi de var det i Dayz. Dessuten fryktet jeg at spillet skulle bli altfor lett, så dette gledet meg å høre. Ja, du kan tro at dette er en god nyhet men er så absolutt ikke det. Eg måtte faktisk slå en zombie 27 ganger før han døde med bat. OG det er litt vel mye uansett hvor realistisk det skal være, iallefall når karakteren din dør etter 3 slag om det så er i beina. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 men får jo bare spilt 10minutter før det slutter og svare da? andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 men får jo bare spilt 10minutter før det slutter og svare da? andre som har dette problemet? Var helt på trynet i dag tidlig, litt bedre når eg spilte for en time siden, husk at om du trykker TAB så klikker spillet, ikke spør hvorfor.... Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Ja, du kan tro at dette er en god nyhet men er så absolutt ikke det. Eg måtte faktisk slå en zombie 27 ganger før han døde med bat. OG det er litt vel mye uansett hvor realistisk det skal være, iallefall når karakteren din dør etter 3 slag om det så er i beina. Men av de 27 gangene du traff zombien, hvor mange ganger traff du den i hodet? Skal virkelig ikke väre så mange slag som trengs hvis du planter trevärket godt i skallen dens. Endret 16. oktober 2012 av @andretnet Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 men får jo bare spilt 10minutter før det slutter og svare da? andre som har dette problemet? Var helt på trynet i dag tidlig, litt bedre når eg spilte for en time siden, husk at om du trykker TAB så klikker spillet, ikke spør hvorfor.... Nei kan godt være jeg som trykker på noe dumt, jeg trykker på alle knappene for og prøve ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå