Seal Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Sett en del videoer i dag. Syns det ser bedre og bedre ut, så blir spennende å høre hva folk tenker om det senere i dag og senere. Selv venter jeg med kjøp til det forhåpentligvis kommer til Steam. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Tro det eller ei, men jeg likte faktisk War.Inc... lastet det ned for et par dager siden syntes det var et artig spill, og likte våpen customization'en! Mener selv at det slett ikke er så dårlig som folk sier. Har spilt det meste av FPS til PC, med blant annet BF3 og Metro på ultra grafikk. Og War inc skuffet faktisk ikke, jeg viste jo det ikke var like syk grafikk... men herregud, mere en bra nok! Eneste som var ræva må vel være lydene på reload mekanismen (Samt noen våpen) + noe annet. Animasjonene hadde jeg faktisk ikke noe imot, annet en at man bytter våpen uten animasjon... noe som var litt minus (Men ødelegger ikke spille opplevelsen for meg.) Jeg spilte med ulike scopes og attachments på våpnene for å få en følelse av hvordan WarZ kom til å bli. Satt på Holographic, silencer samt lommelykt. Så testet jeg ut den eneste natt banen som var. Må si jeg ble mektig imponert av lys effektene og hvor kult det faktisk var å gå inn i mørke hus med lommelykten på rifla Skygger og alt annet var også veldig kult! Noe som skapte en ekstra fin effekt. Tror dette spillet kan bli veldig bra! Krysser fingrene og gleder meg til å spille så snart vi kan laste ned 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Virker som det problemer med hjemmesiden deres for øyeblikket, må jo være heldig her hos meg om eg kommer innpå Forumet. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det sitter 1000-vis av nerder som spammer download siden ti The WarZ atm, vi får nok ikke spilt noe her før i morgen en gang Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Streams setter vel igang om knapt en time. Mange som er klar til å streame dette ser det ut som. Gleder meg vanvittig til å se hvor elendig det er Kanskje jeg blir overrasket men tviler. Endret 15. oktober 2012 av Avean Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 spørs om noen i det hele tatt for lastet det ned, når jeg ikke kommer inn på siden engang. Sikkert 10 mill zombie elskere som spammer serveren. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Streams setter vel igang om knapt en time. Mange som er klar til å streame dette ser det ut som. Gleder meg vanvittig til å se hvor elendig det er Kanskje jeg blir overrasket men tviler. Ingen streaming tillatt før 31. Oktober. NDA Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Trukke det er lite folk som driter i det 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 WarZ folka har gjort en rævva jobb med å opplyse om det. Måtte inn på forumet og lese en sticky-tråd. Kanskje det står med stor skrift når vi åpner spillet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Om eg ikke husker feil skulle det være tilgjengelig mellom 22.00-4.00 i Norge. Så kan bli veldig sent også, så venter til i morgen før eg prøver å laste ned. Er håpløst nå når alle skal laste ned samtidig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 midnatt er slipptiden. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 UNFORTUNATELY IT REQUIRED MORE TIME THAN WE’RE ANTICIPATED, AND WE’RE APOLOGIES FOR DELAYS WITH RELEASING GAME TO YOU. ... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 UNFORTUNATELY IT REQUIRED MORE TIME THAN WE’RE ANTICIPATED, AND WE’RE APOLOGIES FOR DELAYS WITH RELEASING GAME TO YOU. ... Snakk om dager eller timer dette mon tro! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jævla bra at eg verken kommer innpå forumet eller nettsiden deres, Lenke til kommentar
andreherberth Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Da er spillet oppe http://arktos-icdn.pandonetworks.com/WarZ_WebSetup.exe Endret 15. oktober 2012 av @andretnet Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Driver å lastet ned nå, men blir ikke testet før i morgen, her går det ekstremt tregt.... Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Gled dere, herregud så skuffet jeg er av det spillet. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fikk laget en karakter men når jeg kommer meg inn så krasjer spillet etter 10-15 sekunder,uansett hva jeg gjør så krasjer spillet. Også det går ikke an å velge server manuelt da det kommer opp at server er full når jeg trykker på join server. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 det fungerer faktisk overraskende bra på min Asus ul30jt hvertfall Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Man kan kjøpe ammo og våpen-oppgraderinger i marketplace hvertfall. Om det skal være slik, betyr det takk og farvel til spillet for meg Endret 16. oktober 2012 av Putresopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå