Theo343 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 En overlevelses "simulator"? Rask, trege, smarte, dumme, uansett hva de er så er det ikke en simulator så lenge man har Zombier i den . Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Det jeg liker veldig godt av det jeg har sett så langt er selve verdenen. Den virker skikkelig variert og direkte lekker. Kan se for meg at jeg kan kose meg i flere timer med bare det å utforske omgivelsene, og glemme alt som handler om zombier og våpen. Dog har jeg fremdeles de to bekymringene jeg har hatt hele tiden, nemlig at gode våpen er litt for vanlig å finne og at zombiene er alt for passive. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kan man skru av sin egen steglyd og kun høre andres? Slik den har vært i videoer så overdøver den alt. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Dette ser lovende ut. Sletta Day Z nesten med en gang siden jeg ikke litke de raske zombiene, men dette høres mye bedre. Å herre.... 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Jepp! Kjøpte Legend på fredag Så no set eg berre å venta på at søndagen skal gå fort unna interessert i å lage et lite team? Dette ser lovende ut. Sletta Day Z nesten med en gang siden jeg ikke litke de raske zombiene, men dette høres mye bedre. Å herre.... Som oftest blir jo zombier fremstilt som trege, men veldig farlige når de er mange nok Edit: Haha kleint. La ikke merke til det i hele tatt Endret 14. oktober 2012 av Belfez Lenke til kommentar
Seal Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Pft, var garantert rettet mot den forferdelige skriveleifen inni der Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er litt skeptisk til dette spillet men jeg lurer på om jeg skal kjøpe dette og dayz når de kommer ut så får jeg se hva jeg liker best Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Får man spillet tilgjengelig i morgen for 19 dollar også? Eg ikke veldig interessert i å betale noe særlig mer. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Om du betaler 19, så har du ikke tilgang før 31. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Selv den dyreste pakka var billig synes jo jeg så... Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja syns eg og. Nokon som veit når tid det blir tilgjengeleg her i Norge i dag? Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 mest sannsynlig sent ikveld en gang... personlig regner jeg ikke med at spillet blir mye spillbart før i morgen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 på ettermiddagen pst, dvs -9 timer, typ i natt en gang Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Aldri ha noen forhåpninger til launch av et mmo, går for det meste til helvete. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det er noe fishy med hele opplegget her. Det er knapt vist gameplay fra spillet, det som har blitt vist har vært nøye regissert av utviklerne. Vet enda ikke hvor store kartene er eller hvor ekte våpnene faktisk oppfører seg eller om det hele tatt er kjøretøy. Ser ut som dem bare skaper en hype med en fake trailer for så å ta betalt for beta access ..... kan være jeg tar feil men skal bli morro å høre hva dere syns. Lenke til kommentar
raexon Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Det er noe fishy med hele opplegget her. Det er knapt vist gameplay fra spillet, det som har blitt vist har vært nøye regissert av utviklerne. Vet enda ikke hvor store kartene er eller hvor ekte våpnene faktisk oppfører seg eller om det hele tatt er kjøretøy. Ser ut som dem bare skaper en hype med en fake trailer for så å ta betalt for beta access ..... kan være jeg tar feil men skal bli morro å høre hva dere syns. Her er iallefall en god del videoer på spillet: http://forums.thewarz.com/showthread.php?11913-The-War-Z-Video-Database Har kjøpt pioneer og gleder meg til å teste spillet idag Noen som er med å spille sammen? Vi er to stk som skal spille idag og vis noen flere vil være med så bare si ifra Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg kommer ikke til å betale en krone før jeg har sett en skikkelig review av spillet, for jeg har 0 forhåpninger til dette. Men håper jo som sakt at det blir bra. Men etter å ha sett alle de videoene som er av dette så ser det ikke ut som at det blir noe for meg. Føler at Arma2 motoren passer MYE bedre til zombie survivor spill enn hva War Inc motoren har å by på. Lydene virker helt jævlige og urealistiske. Liker heller ikke at det er "experience" og skill-tree. Endret 15. oktober 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 @raexon. Jeg er med, men kan ikke før i morgen kveld. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Kjøpte legend pack i går kveld, gleder meg til å prøve. Tror forskjellen på DayZ og WarZ blir at DayZ er litt mer simulasjon enn WarZ etter det eg har sett. Noe med sjarmen til DayZ er faktisk at karakter er litt treg, tro det eller ei. Eg mener iallefall det. Men kommer nok til å spille WarZ en del uansett, DayZ som ligger ute nå har eg altfor mye problemer med, gleder meg til Fullversjonen. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Heisann! Norsk WarZ-corpet Synthesis leter etter medlemmer for WarZ. Vi tar så og si alle aldre, og det er ingen krav. Om noen har lyst til spille sammen med oss er det bare å komme på våre egne forum eller sende meg en PM! Trykk her for å komme til siden vår! Endret 15. oktober 2012 av iNeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå