Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja alt av screenshots jeg har sett har vært concept art, ikke screenshots. Gjengen der har ikke laget noe som helst bra før, bare merkelige indye spill av noe slag. Så skal dem plutselig ha med alt DayZ tilbyr noe som kun er mulig med Arma 2 motoren etter over 10år med utvikling med folk som har uber peiling.

Noe som skurrer veldig. Gleder meg til første trailer eller gameplay blir vist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satser på enorm åpen verden med NO RULES. Å straffe folk via gamemechanics for å drepe noen, er ganske kjedelig synest jeg.

Lag det heller slik at det skal være lettere å gjemme seg for andre spillere(skikkelig vegetasjon som ikke tynner ut på lengre avstand, ingen thermal kikkerter etc, og for all del at zombier ikke bare spawner der hvor spillere befinner seg.)

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er en bra ting at spillere blir straffet for å skyte folk med neutral/good reputation. dette vil føre til at de fleste spillere tenker seg om 2 ganger før de skyter, mens de som vet at de klarer seg på egenhånd enda vil ha muligheten til å spille som banditt. Jeg kan se for meg at dette vil føre til at flere vil velge å samarbeide istedenfor å springe lone wolf DM.

Dette vil også dele spillerne inn i grupper, der du har valget fra starten om du vil prøve å bli Good som er vanskelig men gir flere benefits eller om du vil vere banditt som gir benefits på sin måte men har noen ulemper også

Endret av XfsB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

WarZ og DayZ har mange likheter men i dag hiver alle seg på Z bølgen. Det er altfor mange titler som skulle vært i retten med "plagiat" anklager i mange sjangre om man ser det slik. Personlig blir det nok hverken DayZ eller WarZ på meg men trives med TWD.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

En helt grei video, det eg ikke liker med videoen er at spillet ikke har noe animasjoner når man drikker, spiser eller tar opp items. Var noe eg håpet de skulle ha med. Og så virker det altfor lett og litt for få zombies. Akkurat nå er nok DayZ fullversjon noe mer spennende. Blir enten DayZ eller WarZ for min del. Ikke begge deler. Så får se nærmere hva eg kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...