Avean Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ja alt av screenshots jeg har sett har vært concept art, ikke screenshots. Gjengen der har ikke laget noe som helst bra før, bare merkelige indye spill av noe slag. Så skal dem plutselig ha med alt DayZ tilbyr noe som kun er mulig med Arma 2 motoren etter over 10år med utvikling med folk som har uber peiling. Noe som skurrer veldig. Gleder meg til første trailer eller gameplay blir vist. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Satser på enorm åpen verden med NO RULES. Å straffe folk via gamemechanics for å drepe noen, er ganske kjedelig synest jeg. Lag det heller slik at det skal være lettere å gjemme seg for andre spillere(skikkelig vegetasjon som ikke tynner ut på lengre avstand, ingen thermal kikkerter etc, og for all del at zombier ikke bare spawner der hvor spillere befinner seg.) Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Jeg synes at det er en bra ting at spillere blir straffet for å skyte folk med neutral/good reputation. dette vil føre til at de fleste spillere tenker seg om 2 ganger før de skyter, mens de som vet at de klarer seg på egenhånd enda vil ha muligheten til å spille som banditt. Jeg kan se for meg at dette vil føre til at flere vil velge å samarbeide istedenfor å springe lone wolf DM. Dette vil også dele spillerne inn i grupper, der du har valget fra starten om du vil prøve å bli Good som er vanskelig men gir flere benefits eller om du vil vere banditt som gir benefits på sin måte men har noen ulemper også Endret 16. august 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg vil ikke at spillet skal bestemme om jeg er snill eller ond i hvert fall. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det er jo opp til deg, men du må vere forbredt på konsekvensene valgene dine tar. jeg personlig er drittlei av konsekvens fri deathmatch i DayZ der man dreper for å drepe. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg liker i hvert fall bedre ideen om at zombiene tiltrekkes av lyder, og kanskje spesielt lyder av våpen. Så om man skal drepe noen må man vurdere om det er verdt det. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Virker som Samtlige her glemmer at DayZ er i ALPHA state enda. Ikke beta engang men ALPHA som en mod. "spillet" som dere kaller det er en mod i alpha! Når det er sagt tror jeg DayZ standalone kommer til å bli utrolig bra. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 gå til http://forums.thewarz.com/forum.php registrer dere å les FAQ pluss mer, mye nyttig og intresang informasjon. mye info om closed beta som starter engang iløpet av denne/neste uke Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Noen som vet om man kan forhåndsbestille spillet snart? Vil veldig gjerne ha muligheten til å gjøre det via steam, og samtidig få de 3 betanøklene. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 har hørt rykter om at closed beta skulle vere ute iløpet av denne uken eller neste, så da er det bare å følge med på WarZ forumet og håpe på at pre order key funker på steam. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Regner med at man får en mail om man ble plukket ut til Beta? Er det kjørt om man ikke har mottatt noen beta key enda kanskje? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er litt usikker, men jeg har sett folk på WarZ forumet som har fått via mail allerede Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Første gameplay video!! Syns det skinner potensiale, men håper de legger til mange, mange flere zombier. Ser alt for lett og kjedelig ut nå. http://www.youtube.com/watch?v=bflXCMr03fA Endret 1. september 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vil gjerne se mer! 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hadde dette vært snakk om musikk og ikke spill hadde Dean Rocket Hall anmeldt dem for plagiat og vunnet saken lett. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Eller for å si det på en annen måte: Hadde dette vært snakk om Bethesda og ikke Dean "Rocket" Hall hadde dem vært anmeldt for plagiat og Bethesda hadde vunnet saken lett. Endret 2. september 2012 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) WarZ og DayZ har mange likheter men i dag hiver alle seg på Z bølgen. Det er altfor mange titler som skulle vært i retten med "plagiat" anklager i mange sjangre om man ser det slik. Personlig blir det nok hverken DayZ eller WarZ på meg men trives med TWD. Endret 2. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 En helt grei video, det eg ikke liker med videoen er at spillet ikke har noe animasjoner når man drikker, spiser eller tar opp items. Var noe eg håpet de skulle ha med. Og så virker det altfor lett og litt for få zombies. Akkurat nå er nok DayZ fullversjon noe mer spennende. Blir enten DayZ eller WarZ for min del. Ikke begge deler. Så får se nærmere hva eg kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Er det noen her som faktisk fikk Beta tilgang og som har fått prøvd spillet? Er det noen som i det hele tatt vet om noen som har fått Beta tilgang og som har gitt noen tilbakemld? Har det kommet noen offisiell release date? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Man får ikke tilgang til spillet selvom man har fått beta invite, spillet er enda i apha. Men en av folka bak spillet har åpnet en poll i forumet for å se om folk er interessert i å kjøpe spillet som alpha. Noe lignende salgsmetode som minecraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå