Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Det artige er jo at han (Sergey) ikke er en Dev, men en investor.. Dermed har han alt å vinne på at WarZ selger. Synes det er synd at du bruker feil innfallsvinkel på å kritisere Sergey. Som om en Dev i et spill ikke ønsker at spillet skal selge godt å være suksessfullt, slik at han er sikret jobb i fremtiden, og samtidig har noe bra å skrive på cven. Ikke det at WarZ er i noen av de kategoriene. Poenget er at en dev er like interessert i at et spill skal selge godt som en investor er, og argumentet ditt faller dermed på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 kan man få tilbake pengene jeg brukte på dette dritet? 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvor kjøpte du spillet? De som kjøpte det på Steam kunne ihvertfall få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg her innsett hvor teit jeg har vært og beskyttet WarZ, men fy f*** for et dritt opplegg de holder på med. Spillet er infisert av cheatere, og ja, jeg har også skaffet meg cheats, bare for å føle meg mer eller mindre "matched" med resten. Og det er her de har failed totalt. Jeg har blitt en del av problemet... Jeg har hatt det i snart 2 uker, og ikke blitt bannet, selv om jeg heeelt klart og tydelig dreper folk fra 600meter. Jeg er ikke stolt over det, da jeg anser meg selv som en fair player, til vanlig. Men i dette spillet så er 90% av alle på serveren, til enhver tid cheatere. Det merker jeg veldig godt nå når jeg selv har cheat. Sad but true.. Har kanskje spilt 100 timer online på War Z, har kanskje truffet på totalt 4/5 cheatere... Men kan godt vær enig at anti cheat systemet til War Z er ganske horribelt. Folk cheater ikke selv om de gjør ting litt uten om hva du kan. Men one shot med B92 frå 1000m blir ganske avslørende. Liker War Z og har selv spilt DayZ. Shame on u cheater!! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Synes det er synd at du bruker feil innfallsvinkel på å kritisere Sergey. Som om en Dev i et spill ikke ønsker at spillet skal selge godt å være suksessfullt, slik at han er sikret jobb i fremtiden, og samtidig har noe bra å skrive på cven. Ikke det at WarZ er i noen av de kategoriene. Poenget er at en dev er like interessert i at et spill skal selge godt som en investor er, og argumentet ditt faller dermed på sin egen urimelighet. Jaha? Så du ikke resten av posten min, hvor "Big Rigs 2" kommer inn i bildet. Vil du klassifisere det spillet som et komplett spill hvor Dev'sa er interessert i år få best mulig spill? Poenget jeg prøvde å komme med er at mannen har alt å vinne på at spillet selger, det er dermed ikke sagt at han har alt å vinne på å beholde spillerne.. A scam is a scam.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jaha? Så du ikke resten av posten min, hvor "Big Rigs 2" kommer inn i bildet. Vil du klassifisere det spillet som et komplett spill hvor Dev'sa er interessert i år få best mulig spill? Poenget jeg prøvde å komme med er at mannen har alt å vinne på at spillet selger, det er dermed ikke sagt at han har alt å vinne på å beholde spillerne.. A scam is a scam.. Ja, men det finnes dårlige epler og gode epler. Det er dog ingen unnskyldning for å generalisere egenskapene til devs og investorer. Angrip Sergey som person, ikke det at han er en investor. Endret 5. januar 2013 av Kron Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hvor kjøpte du spillet? De som kjøpte det på Steam kunne ihvertfall få pengene tilbake. Kjøpte det fra siden til Warz, thewarz.com tror jeg.. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Spillet er offisielt det tredje dårligst rata spillet noen sinne, med bare 18/100 på Metacritic.com. http://www.metacriti...me/pc/the-war-z Endret 5. januar 2013 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Spillet er offisielt det tredje dårligst rata spillet noen sinne, med bare 18/100 på Metacritic.com. http://www.metacriti...me/pc/the-war-z If you're even slightly tempted, just remember that at the maelstrom's core is a very basic and ugly game made by a company that is both dishonest and incompetent. Combining disgraceful ethics with endemic failures of design, The War Z is a real disaster. Elsket den beskrivelsen av spillet Endret 5. januar 2013 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Spillet er offisielt det tredje dårligst rata spillet noen sinne, med bare 18/100 på Metacritic.com. http://www.metacriti...me/pc/the-war-z Ja der var det mye rødt.. og det med god grunn. Det hele har vært en lærepenge for dem og en advarsel til andre spillstudioer om at folk krever en viss grad av kvalitet/kreativitet igjen for pengene sine og at det må være ett samsvar mellom lovnader og hva som faktisk blir levert (evnt spydd ut). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg kjøper det nå. Koster 80,- og det er ingenting. Jeg har veldig dårlig inntrykk av spillet, men jeg skal kjøpe det selv først for å se om alt dette faktisk stemmer. Det er en del spill som har endret meningen min om spillet når jeg først spiller det, selv om jeg tviler med dette spillet. Og dessuten har de jo over 700'000 spillere, og det er mange som liker spillet og spiller hver dag fordi de synes det er gøy. Noen som vet om en bra server uten for mange folk som er grei, og med et lavere antall hackere? Ville foretrukket å ikke møte på disse med det første. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3825 Lenke til kommentar
magneman Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Jeg kjøper det nå. Koster 80,- og det er ingenting. Jeg har veldig dårlig inntrykk av spillet, men jeg skal kjøpe det selv først for å se om alt dette faktisk stemmer. Det er en del spill som har endret meningen min om spillet når jeg først spiller det, selv om jeg tviler med dette spillet. Og dessuten har de jo over 700'000 spillere, og det er mange som liker spillet og spiller hver dag fordi de synes det er gøy. Noen som vet om en bra server uten for mange folk som er grei, og med et lavere antall hackere? Ville foretrukket å ikke møte på disse med det første. Leter etter en slik server selv, men jeg vet ikke om den finnes. Såvidt jeg har forstått er alle serverne offentlige uansett. Har spilt War Z litt og synes det virket mye bedre enn DayZ, var noe med grafikken og det spillmessige som appellerte mer til meg. Synd at en rekke problemer ødelegger moroa. For min del ødelegger hackere og server-hoppere mye. Endret 5. januar 2013 av magneman Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=3825 Det er oppe igjen. Leter etter en slik server selv, men jeg vet ikke om den finnes. Såvidt jeg har forstått er alle serverne offentlige uansett. Har spilt War Z litt og synes det virket mye bedre enn DayZ, var noe med grafikken og det spillmessige som appellerte mer til meg. Synd at en rekke problemer ødelegger moroa. For min del ødelegger hackere og server-hoppere mye. Det er noen med passord også da. Sier ifra hvis en av oss finner, ok? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er det ikke zombier utenom tettsteder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ser ikke ut som om Titov har hatt mye å gjøre med produksjonen av Big Rigs http://www.yourewinner.com/index.php?action=stitovinterview Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har spilt war z en del de siste dagene, og jeg synes det er veldig bra faktisk, til tross for alle bugs osv. Har ikke fått spilt i dag da pga jeg har jobbet med prøve muntlig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hva er egentlig greia med The War Z og DayZ? Hva er forskjellen på dem? Ser at dette kan være meget interessant for meg, det lille jeg har lest om ''The War Z'' på hjemmesiden. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hva er egentlig greia med The War Z og DayZ? Hva er forskjellen på dem? Ser at dette kan være meget interessant for meg, det lille jeg har lest om ''The War Z'' på hjemmesiden. DayZ startet det hele. Det er en mod for spillet Arma II. Mens WarZ kom etter, og har tydlig tatt alle ideene til DayZ. Noen sier de stjal ideen, men de selv påstår at den var i utvikkling lenge før...til tross av svært tydlig likhetstrekk...ja, selv klærene de har på seg er likt som i DayZ. WarZ må du betale med ekte penger for ting og tang i spillet. Du kan spille uten, men du vil bli ganske hemmet. Hele designet rundt WarZ er tydlig at de vil at du skal gi dem mer og mer penger. DayZ er et komplett spill. Du trenger ikke kjøpe annet. Du får hele innholdet. Det vil komme et Stand-alone version av DayZ seinere dette året. Personlig meiner jeg at du bør vente på DayZ kommer ut som Stand-alone. Endret 10. januar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hva er egentlig greia med The War Z og DayZ? Hva er forskjellen på dem? Ser at dette kan være meget interessant for meg, det lille jeg har lest om ''The War Z'' på hjemmesiden. Veldig stor. DayZ kjører på en militær simulator så du har et helt arsenal av våpen og omgivelser som er basert på ekte data. Våpnene oppfører seg realistisk og det kreves mye mer av deg som en spiller. Du har også overlevelseselementer hvor du kan slakte dyr og må tenke på kulde, sult, tørst og pusten din. Har også tonnevis av kjøretøy, båter og fly samt helikopter. WarZ prøvde å cashe inn på konseptet til DayZ men alt dem gjorde var å ta et skikkelig dårlig FPS spill og la til zombier. Dem har ikke i nærheten noe av det samme som DayZ har. Anbefaler absolutt å spille DayZ. Sjekk ut www.battlefield.no f.eks. Serverne er stappfulle hele tiden. Er veldig stort miljø i Norge og resten av verden. DayZ er vel blant største spillene akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå