Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser ut som The War Z er ute i hardt vær, igjen. Nå er det vist produktnavnet som er under lupen.

"The War Z" trademark suspended for being too similar to "World War Z", game will likely have to be renamed"

Denne posten var litt interessant, for de som ikke visste om historien bak The War Z.

I den posten om "historien" til WarZ blir det jo bekreftet det mange har trodd fra starten, at spillet aldri har vært under produksjon i 2 år som de hevdet tidligere. Eg sa maks 6 måneder. Og det var ganske riktig det eg skrev. Merket at dette var et veldig enkelt spill å lage, spesielt siden alt er en kopi fra War Inc. Skjønner ikke hva dem har tenkt på å faktisk release dette spillet, om man ser bortifra penger. Kan umulig sitte å være fornøyd med den jobben man har gjort. Dem gjorde også et godt valg å velge navnet, spillet ble hyppet til det maksimale med den "Z" bakom navnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Men sergei regner jo development tiden til war inc inn også som er grunnen til han hevder at det har vært i utvikling i over 2 år ^^

kilde?

Visste dere at Sergey Titov har jobbet for Riot med League of Legends?

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Ingen kilde men logisk sett så er det jo det eneste alternativet, war inc kom ut i 2010, warz er bare en modifisert war inc som det har kommet fram gang på gang å på den måten så henger det jo sammen at han bryter ut med at det har vært i "utvikling" i over 2 år.

Btw noen som har fått det med seg at de må bytte navn? trademark søknaden demmes ble declinet pga det lignet for mye på tittlen world war z :p

Sergey har kanskje vært innom LoL ja men ingen vet hva han spesifikt gjorde der.

Så har du jo denne posten på war inc forumet som sergey prøvde å fjerne før han forlot det prosjektet:

http://forums.thewar....php?11807-WarZ

WarZ?

It's almost official, but for now lets say this is just a wishful thinking. So - we always wanted to get zombies in a game. don't ask why - it just feel SOOO GOOOD for some reason to kill those bastards. Yet - we recognize that game is not exactly about fighting zombies, game is not exactly about survival horror or anything like this. So we've been reluctant to do anything. Plus - oh well - we have other things to work on that are more important to game's essense than hordes of zombies walking War Inc. Battle Zone .

Yep opportunity presented himself. As some of you know, Arktos Group - parent company for Online Warmongers and developer of the engine used by War Inc. Battle Zone license Eclipse engine to other companies. One of those companies been small new game team out of Sweden called Hammerpoint Interactive. In fact they're kinda international team with team members in Sweden, Ukraine and UK. As individuals they worked on various titles - like Battlefield series, World of Tanks, Hitman. So they're pretty seasoned devs. Right now they;'re working on extra cool session based khhhmmm lets say vehicular combat game - I'm sure they'll announce it soon.

So - couple weeks ago they sent us video showcasing extra cool idea - huge open world infested with zombies. And they asked us - can be make changes to the engine so it be capable of supporting like 500-1000 players on the same map plus thousands of zombies at same time. We've been talking about what they want to do, discussed ideas and right now they're making kinds proof of concept - first ever persistent world zopmbie survival MMO .

Closest thing that resembles what they pitched us is recently released fan mod for Arma2 called DayZ. Except it's professionally made standalone product . Less hardcore, more fun, vehicles, etc, etc.

What it means for War Inc. community ? First of all - we'll invite all of our active players to participate in Alpha test. Second - ( looks like game will be solf as pay per play product for like $20 or something ) - you'll get special offer if tyou decide to buy it. And third - if you'll got into game and will have \certain items bought permanently in War Inc ( heroes, certain weapons ) - they will be available as unlocked items in zombie game as well.

So what do you think - to kill zombie or not to kill ?

Zombies are coming !!

Posted by - Sergey Titov (Developer)

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Dere som har spilt siden tidlig alpha.

Vil dere si at det har skjedd mye fra den tiden og til nå?

Open Letter to The War Z and PC Gaming community from Sergey Titov

What is Foundation Release?

The most asked question of the last week was “is this the final release?” My answer has always been that for an online game a “final” release means that the game is dead – so there’s really no such thing, you never stop developing, making changes to and adding new features to the game.

Liker ikke at han definerer "final" som at da er spillet dødt...

This is our version 1.0, and of course we will continue to improve that version as time goes on.

Jeg synes at hvis et spill er versjon 1.0 så burde det være mer stabilt og se bedre ut enn hva The War Z kan skryte på seg.

Endret av -Léon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Dere som har spilt siden tidlig alpha.

Vil dere si at det har skjedd mye fra den tiden og til nå?

Open Letter to The War Z and PC Gaming community from Sergey Titov

Liker ikke at han definerer "final" som at da er spillet dødt...

Det er forsjell på versjon x.x og final release, Han har nok et poeng i at en online spill ikke har en final release, men er i konstant utvikling. Så jeg har ingen problemer med å forstå hva han mener.

Lenke til kommentar

Det artige er jo at han (Sergey) ikke er en Dev, men en investor.. Dermed har han alt å vinne på at WarZ selger.

Synd at han har fått så mye oppmerksomhet i media, ettersom fyren er en douche.. De burde rett og slett hadde ei fin dame med store pupper, og bilde hadde (bokstavelig talt) vært noe helt annet..

Har selv kjøpt og spilt WarZ.. Bryr meg ikke særlig om det flopper eller ikke.. 20$ er ikke verdt å bli grinete for for min del.. Men har all mulig forståelse for de med mindre penger (som kanskje ikke burde spilt det spillet i utgangspunktet. Les: Barn != Zombiespill?) føler seg lurt..

Kanskje viktigst av alt, så kan jeg fort tenke meg at denne karen kikke seg over skulderen til enhver tid, ettersom det å lure andre mennesker cheaply for penger er low..

Og som en last punchline: Hvem tror dere stod bak dette spillet?

http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs

http://en.wikipedia....the_Road_Racing

Edit2: Kan jo slenge med denne for morroskyld ^^

http://www.metacritic.com/game/pc/big-rigs-over-the-road-racing

Quote of the day: History repeats itself

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Jeg her innsett hvor teit jeg har vært og beskyttet WarZ, men fy f*** for et dritt opplegg de holder på med. Spillet er infisert av cheatere, og ja, jeg har også skaffet meg cheats, bare for å føle meg mer eller mindre "matched" med resten.

Og det er her de har failed totalt. Jeg har blitt en del av problemet... Jeg har hatt det i snart 2 uker, og ikke blitt bannet, selv om jeg heeelt klart og tydelig dreper folk fra 600meter. Jeg er ikke stolt over det, da jeg anser meg selv som en fair player, til vanlig. Men i dette spillet så er 90% av alle på serveren, til enhver tid cheatere. Det merker jeg veldig godt nå når jeg selv har cheat. Sad but true..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg her innsett hvor teit jeg har vært og beskyttet WarZ, men fy f*** for et dritt opplegg de holder på med. Spillet er infisert av cheatere, og ja, jeg har også skaffet meg cheats, bare for å føle meg mer eller mindre "matched" med resten.

Og det er her de har failed totalt. Jeg har blitt en del av problemet... Jeg har hatt det i snart 2 uker, og ikke blitt bannet, selv om jeg heeelt klart og tydelig dreper folk fra 600meter. Jeg er ikke stolt over det, da jeg anser meg selv som en fair player, til vanlig. Men i dette spillet så er 90% av alle på serveren, til enhver tid cheatere. Det merker jeg veldig godt nå når jeg selv har cheat. Sad but true..

Det hjelper jo ikke å cheats selv. Og nå snakker jeg ikke i forhold til hvordan war z er, men hvis du begynner med cheat i et spill fordi andre gjør det, blir du en av problemet og gjør alt verre.

Og jeg anbefaler å spille andre spill pga alt warhammer har gjort. Alt som kunne gått galt, har gått galt. De stjeler til og med bilder fra andre. Viser at de også er veldig late..

Far cry 3 anbefaler jeg å spille midlertidig i hvertfall. Det er mye krøll med det, men så mye bra at det går over det dårlige.

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Har også hørt at de har stjelt musikken fra TV-serien "American Horror Story"

Når de har sjelt såppass mye som de har gjort, sier det seg selv at de gir faen og vil bare tjene kjappest mulig penger. De gidder rett og slett ikke å bruke tid på å lage noe eget.

Jeg er enig. De har heller ikke giddet å gjøre noe med spillmotoren da den er akkurat det samme som i war inc. De hadde gode ideer, og kunne godt å ha laget et knallspill om de bare hadde brukt mer tid, gjort ting SELV, brukt tiden bra, og rett og slett være motivert til å faktisk holde på med spillutvikling. Hvis warhammer i det hele tatt skal kunne klare seg uten å gå konk, må de skjerpe seg skikkelig, og danne et nytt firma. Sånn det er nå, kommer de til å hå konk innen veldig kort tid.
Lenke til kommentar

Det hjelper jo ikke å cheats selv. Og nå snakker jeg ikke i forhold til hvordan war z er, men hvis du begynner med cheat i et spill fordi andre gjør det, blir du en av problemet og gjør alt verre.

Og jeg anbefaler å spille andre spill pga alt warhammer har gjort. Alt som kunne gått galt, har gått galt. De stjeler til og med bilder fra andre. Viser at de også er veldig late..

Far cry 3 anbefaler jeg å spille midlertidig i hvertfall. Det er mye krøll med det, men så mye bra at det går over det dårlige.

Det er helt sant.. men jeg liker dette zombiespillet. Jeg spilte fra begynnelsen av november, da var det cheater-fritt, mer eller mindre, og vi spilte med mange venner som var like nervøs som meg. Og vi skapte mange gode minner og opplevelser sammen, noe jeg sårt savner i dette spillet.

Men det blir som å sammenligne sykkelsporten for 10 år siden med WarZ akkurat nå. Bruker du ikke dop, så kommer du ingen vei. Trist, men sant. Og ja, det er veldig trist at jeg er blitt en del av problemet, som jeg sa tidligere.

Jeg prøver ikke å gjøre det jeg gjør om til noe bra og godtatt. Jeg innrømmer enkelt og greit bare at jeg også har gått over til cheating pga 90% av alle jeg møter ingame gjør også det. Jeg har flere ganger latt være å drepe folk som jeg ser ikke har våpen (denne cheaten sier faktisk hva personen har equipped i våpenslots).

Jeg er en person som gir folk flere sjanser.. men disse folka begynner å irritere meg.

Lenke til kommentar

Ingenting annet å kalle deg enn en JÆVLA tulling.

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvorfor du fortsetter og spiller når det er så masse cheaters som du sier. Og at du også synker så lavt og bruker cheats. Er jo bare og finne seg et annet spill?

Poenget med survival spill blir jo HELT borte når man bruker cheats..

Var jo akkurat det samme problemet med DayZ også. Cheatere på hver eneste server omtrent, med masse spillere på. Jeg sluttet bare og spille og så får alle de taperene som bruker cheats holde på for seg selv. Men så kom private servere med whitelisting, passord og bedre anti-cheats og problemet ble borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...