Lakus Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er ikke mye til verken Alpha eller Beta når spillet kommer ut innen 2 måneder. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Et par gode måter å bli kvitt zombier på er 1. Løp i oppoverbakke. 2. Løp overbakketopper. 3. Hopp over gjerde, evt andre objekter zombier må løpe rundt. 4. Douchebag metoden, lokk zombiene mot en annen survivor. edit: når det kommer til de nye strongholdsa så ser jeg ett stort problem... faktisk komme seg inn i strongholdet, det kommer til å være overfyllt av banditter der. jeg kom meg unna zombier ved og sprinte en kort lengde foran dem også gjemme meg bak et tre.... og krabba vekk derfra dem stoppa opp når jeg stellte meg bak treet Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 haha den er fin, hadde en fin en der jeg hoppa over autovernet som var ca 5m langt så stoppet zombiene på andre siden og så på meg litt for deretter å bare gi opp. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) feilpost Endret 19. oktober 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 kjøpte meg survivor edition og venter til det slippes ut da, har egentlig ikke noen forventninger Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Syntes spillet er bra til å være i alpha, men er MYE som må fikses. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 kjøpte meg likegodt pioneer for og spille dette. 44mb igjen så kommer en feilmelding failed to download uppdate, amnge får denne og poster på forum, devsa gir faen og ruller i pengene! rhino was right!! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Syntes spillet er bra til å være i alpha, men er MYE som må fikses. Hvordan kan det spillet bli klassifisert som "Bra" alpha, når det ikke var spillbart engang.... Hahaha, må le av kommentaren din. Du motsier deg selv når du sier " men er MYE som må fikses" LOL Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 har nå spilt siden dag 1, å må si det at det var uspillbart første dag pga crashes men nå er det bare in game bugs igjen for min del iallefall. fullt spillbart og mye morro mange features er på veig og jeg har sett store forandringer siden release. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 argh... ble nettop disconnecta forran en large backpack... ingen håp om å finne igjen den nei. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 btw, where the hell do i find guns?? henger som regel rundt i den byen under penis lake, blir jo som regel skytt av en idiot eller slått ihjel med en lommelykt da jeg faktisk finner noe :/ Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Guns finner du jo overalt, de kan ligge i alt fra bunkere til midt i gata. Har selv funnet en m4 semi på et biltak og en svd ved en politibil. Men de er jo litt sjelden heldigvis, samme med ammo. Det blir ikke som på dayZ der det første problemet ditt blir om du skal ta med deg AKM eller AK-47. Lenke til kommentar
Thuesen207 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 fant en shotgun med 8 skudd, 3 av de ble brukt på lommelyktbanditter og de andre på zombier. må si zombiene er en skikkelig trussel i det spillet her Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har merket at noen av zombiene kan være rimelig sneaky, var en som overrasket meg godt. Endte med å løpe gjennom en by å ta med meg alle zombiene. Var nok en heldig jevel som fikk loote i fred der ja Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Begynner å bli rimelig lei av sniperbanditter... jeg å en kompis mista 2x large backpack med shitloads av meds, en m4 semi, m16, crossbow og nok mat til å fore en full server. Ganske teit at man kan kjøpe svd ammo i store, ikke rart folk er banditter. Edit: hadde en del random ammo også Endret 25. oktober 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 x2 loot spawn i helga! Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Begynner å bli rimelig lei av sniperbanditter... jeg å en kompis mista 2x large backpack med shitloads av meds, en m4 semi, m16, crossbow og nok mat til å fore en full server. Ganske teit at man kan kjøpe svd ammo i store, ikke rart folk er banditter. Edit: hadde en del random ammo også Hvordan funker tore saken? Handler man for ekte penger eller penger man tjener opp i spill? Bare det at man kan kjøpe våpen som snikskytterrifler er rimelig idiotisk i seg selv. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Begynner å bli rimelig lei av sniperbanditter... jeg å en kompis mista 2x large backpack med shitloads av meds, en m4 semi, m16, crossbow og nok mat til å fore en full server. Ganske teit at man kan kjøpe svd ammo i store, ikke rart folk er banditter. Edit: hadde en del random ammo også Hvordan funker tore saken? Handler man for ekte penger eller penger man tjener opp i spill? Bare det at man kan kjøpe våpen som snikskytterrifler er rimelig idiotisk i seg selv. Devs har sagt at våpen kun er nå i alpha for å la folk prøve spillet fullt ut. Skal fjernes i god tid før release. Pengene man bruker i itemshopen kan enten kjøpes for ekte penger eller skaffes ingame. I det hele tatt litt skuffende hvor mange plasser man må betale i spillet. Betalt for anskaffelse, betal for itemshop, betal for server og betal for stronghold. Blir for dyrt å spille pr år... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nei holder meg til DayZ. Mye av det som gjør DayZ morro er at det er i tilegg bygd på en våpen, kjøretøy og overlevelsesimulator mens WarZ virker som er bygd på en shooter. Det som er gøy med DayZ, du starter med ingenting og du kan løpe flere timer inn i skogen og plukke opp fyrstikker, øks og kniv underveis så du kan begynne å overleve. Kanskje finner du et kjøretøy som du kan fikse opp, kanskje ta sjansen på å raide en militær flyplass for high end gear noe som trolig ender opp med at du dør. Å skyte zombier og andre spillere er ikke derfor DayZ har gjort det så bra. Aner ikke hvilken sjanger WarZ havner i men virker som en alminnelig shooter. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Nei holder meg til DayZ. Mye av det som gjør DayZ morro er at det er i tilegg bygd på en våpen, kjøretøy og overlevelsesimulator mens WarZ virker som er bygd på en shooter. Det som er gøy med DayZ, du starter med ingenting og du kan løpe flere timer inn i skogen og plukke opp fyrstikker, øks og kniv underveis så du kan begynne å overleve. Kanskje finner du et kjøretøy som du kan fikse opp, kanskje ta sjansen på å raide en militær flyplass for high end gear noe som trolig ender opp med at du dør. Å skyte zombier og andre spillere er ikke derfor DayZ har gjort det så bra. Aner ikke hvilken sjanger WarZ havner i men virker som en alminnelig shooter. Greit å ha prøvd spillet før du kommer med så mye dumt. Du starter på mer bar bakke i WarZ enn DayZ, med kun en lommelykt som våpen. Ellers føler jeg begge spillene foreløpig mangler litt for å vinne mitt hjerte 100%, men blir spennende å se hvor det ender og hvordan begge spillene er ved release. Er dog helt uenig med deg angående Arma2 motoren, som jeg personelig synes er utrolig kronglete og tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå