Frekk Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hei, Jeg vurderer for tiden om jeg skal kjøpe meg en All-in-one pc. Har sett at de har begynt å komme med windows også, som frister mer en mac. Er det noen som har noen gode anbefalinger, eventuelt hvorfor man ikke bør kjøpe det? (vet at prisen er et argument). Hva taper jeg med å kjøpe en slik pc i forhold til en desktop eller laptop? /Frekk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hva man taper? Dette blir jo som å kjøpe en laptop bare større skjerm istedenfor, maskinvare oppgraderinger blir like vanskelig som laptop. Så verken spilling eller videoredigering gjør slike maskiner god jobb med men ellers er vel poenget der. Jeg tror generielt at slike All-in-one pc blir mere og mere vanlig med windows 8. Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Hva man taper? Dette blir jo som å kjøpe en laptop bare større skjerm istedenfor, maskinvare oppgraderinger blir like vanskelig som laptop. Så verken spilling eller videoredigering gjør slike maskiner god jobb med men ellers er vel poenget der. Jeg tror generielt at slike All-in-one pc blir mere og mere vanlig med windows 8. Jeg ser i og for seg Dell har sluppet en som heter XPS one 27 og Asus har en som heter ET2700INKS som virker ha ganske bra "maskinkraft". Oppgradering er et argument jeg tenker litt på. Samtidig har jeg pc'en i hverdagsrummet og da blir man kvitt en del ledningsrot som også teller noe. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Dell har fått gode reviews, og da særlig skjermen. Lenke til kommentar
Frekk Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Dell har fått gode reviews, og da særlig skjermen. Ja det har de. Leste noen plasser at Dell kunne bråke litt grunnet varme, mens andre plasser at den er stille. Ble litt usikker. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Gå på dell.com USA-hjemmesiden. Mange reviews av folk som har kjøpt denne. Største minuset skal være svak skjermkort ifølge flere. Dog sikkert ikke noe å si hvis du ikke skal spille eller redigere mye 1080p filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå