Herodebird Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Vent heller på Iphone 5. Den skal vistnok slå s3 ned i støvlene Tviler på det, men den slår ikke Samsung Galaxy Note 2 uansett da. hehe, vet ikke jeg. Er veldig spent på hvordan Iphone 5 blir Lenke til kommentar
asusgur0 Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 tusen takk for alle råd og anbefalinger til nå er bare til å spamme på med mer anbefalinger og råd Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 http://youtu.be/NMiY1kSTHZw Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) "The Truth about Apple and Google's OS" - herlig ironisk tittel på 13 minutter og 11 sekunder med propaganda og løgner fra en sleip Android-elsker... Endret 21. juli 2012 av Newton 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Noen snakka om tilbehør til telefon.. Eple5 kommer til å bytte til ny tilkoblings standard. Da blir det til at folk må kjøpe nytt utstyr igjen.. De skal ikke gå for micro usb sies det.. Hva med når du er på besøk hos noen og du har lite strøm? Er det da ikke som oftest at folk her en form for micro usb lader å låne bort? Kan fortsatt ikke annet enn å gi deg mitt subjektive råd.. Kjøp deg en Galaxy S3 hvis du må ha telefon nå og ikke kan vente. Lykke til med valg av telefon iallefall. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) "The Truth about Apple and Google's OS" - herlig ironisk tittel på 13 minutter og 11 sekunder med propaganda og løgner fra en sleip Android-elsker... Du vet veldig godt selv at han snakker sant her. Og dessuten så har han mere enn bare ett videoklipp på 13 minutt om dette. Sjekk signaturen min å se alle filmklippene selv. Har du foresten sett videoen der han sammenligner iPad mot ASUS Transformed Pad? Der roser han iPad. Endret 21. juli 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 @Mitra: Spekulasjoner om iPhone 5 er irrelevant, og kun spekulasjoner. Her handler det om iPhone 4S, og vi vet at iPhone 4S bruker samme ladekabel som Apple har brukt til iPhone og iPod i årevis, som finnes i utrolig mange norske hjem, og som kan plugges inn i en hvilken som helst USB-port. Lenke til kommentar
asusgur0 Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 ja som jeg skjønner så er det samsungen som jeg burde gå etter takk for all hjelp! 5 Lenke til kommentar
asusgur0 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 ja da er galaxy s3 kjøpt ) Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kos deg med telefonen din! det gjør i værtfall jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå