[L]337-Zonic Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Zepto snart klar med en Athlon 64-bærbar Norske Zepto er i disse dager i gang med å klargjøre en maskin basert på AMDs kommende Athlon 64-prosessor. Maskinen vil bli en typisk skrivebordserstatter. Vi har fått lov til å publisere spesifikasjonene av Zepto og vi kan ikke si noe annet enn at det ser meget bra ut. Les artikkelen her Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Wow denna slår jo min stasjonære som bare f! Sku hatt denne ja! :o Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ser lovende ut den der ja, men vil tippe den koster skjorta oxo! Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 En skikkelig snadder maskin dette, den første 64-bits bærbare siden DEC Alpha (som kostet flesk) Endelig en skikkelig AMD bærbar som er tilgjengelig i Norge, noe jeg har ventet lenge på Og når vi tar med i beregningen at Athlon 64 prosessoren er ganske kjølig og veldig rask i 32-bit også, så blir dette en vesentlig bedre løsning enn dagens "hotte" P4 løsninger :oops: Jeg regner med at Barbara.no foretar en grundig test (32-bit såvel som 64-bit) så snart denne er tilgjengelig... Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Wow denna slår jo min stasjonære som bare f! Sku hatt denne ja! :o Eneste som trekker ned med denne bærbare er at den tilsynelatende bruker desktop prosessor og brikkesett og IKKE mobile versjoner dessvere Hvis det hadde vært Athlon 64-M prosessor og VIA K8N800 brikkesett så hadde den vært helt super Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå