SelfDestructor Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Hallo! Jeg har 2 gamle Panasonic AG-DP200E kameraer som ikke vil lade eller ta imot strøm fra batterier. Jeg har 5 batterier og to ladere (en som går i kameraet og en som går direkte på batteriene) men kommer ingen vei Vet noen om en butikk i Buskerud eller Oslo som kan se på og eventuelt reparere kameraene? Eller er det noen som gjør det privat? Kameraet funker med laderen\strømadapteren i. Her har du det ene kameraet: Endret 21. juli 2012 av SelfDestructor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 to år gammelt ?, da har du fortsatt garanti sålenge det er kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 to år gammelt ?, da har du fortsatt garanti sålenge det er kjøpt i Norge. Nei, jeg har 2 kameraer. Jeg er usikker på hvilket år de er fra, men det er Super-VHS kameraer, så de er nok rundt 5-10 år gamle. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Sikker på at det ikke bare er batteriene som er blitt for gamle? Spesielt hvis de ligger en stund uten å bli brukt, kan de dø ganske raskt, men også ved hyppig bruk vil de miste "futten" ganske mye når de blir mer enn et par år gamle, og til slutt dø en stille død. Jeg ville i hvert fall forsøkt med et nytt batteri, før du bruker mange penger på en potensielt unødvendig forundersøkelse av kameraet. Endret 21. juli 2012 av Bergendahl Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg kjøpte 3 nye batterier for under en månede siden fordi jeg trodde de 2 gamle batteriene var dårlige. De nye batteriene lader og holder på spenningen uten problemer når jeg bruker laderen som går direkte på batteriet, men får ikke noen lading eller strøm til kameraet (fra batteriet) når det står i kameraet. Dette gjelder begge kameraene Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Du kan få hjelp hos Elektronisk service. Endret 21. juli 2012 av Mr D 1 Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Du kan få hjelp hos Elektronisk service. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå