Gå til innhold

Reperasjon av gammelt Panasonic kamera?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har 2 gamle Panasonic AG-DP200E kameraer som ikke vil lade eller ta imot strøm fra batterier. Jeg har 5 batterier og to ladere (en som går i kameraet og en som går direkte på batteriene) men kommer ingen vei :(

Vet noen om en butikk i Buskerud eller Oslo som kan se på og eventuelt reparere kameraene? Eller er det noen som gjør det privat?

Kameraet funker med laderen\strømadapteren i.

Her har du det ene kameraet:

IMG_1964.JPG

Endret av SelfDestructor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at det ikke bare er batteriene som er blitt for gamle? Spesielt hvis de ligger en stund uten å bli brukt, kan de dø ganske raskt, men også ved hyppig bruk vil de miste "futten" ganske mye når de blir mer enn et par år gamle, og til slutt dø en stille død.

Jeg ville i hvert fall forsøkt med et nytt batteri, før du bruker mange penger på en potensielt unødvendig forundersøkelse av kameraet.

Endret av Bergendahl
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 3 nye batterier for under en månede siden fordi jeg trodde de 2 gamle batteriene var dårlige.

De nye batteriene lader og holder på spenningen uten problemer når jeg bruker laderen som går direkte på batteriet, men får ikke noen lading eller strøm til kameraet (fra batteriet) når det står i kameraet. Dette gjelder begge kameraene :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...